فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جبهه امام زمان(عج) در حال شکل‌گیری است، یادآور شد: شهید محسن حججی حجت خدا برای مردم بود و هر کسی که می‌خواهد به سمت خیمه امام زمان(عج) حرکت کند، باید سیره شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۶۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار حسین کاجی در مراسم یادواره 130 شهید حوزه عاشورا که در مسجد قائم(عج) بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: باید امام را بازشناسی کنیم و ایشان را بشناسیم چراکه امام گفته‌های‌شان را مطرح کردند و ما باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما باید به ولی فقیه باشد، افزود: با بررسی سیره شهدا به این مهم خواهیم رسید که اگر آنان ره صدساله را یک‌شبه طی کردند و به موفقیت دست یافتند، به این دلیل بود که گوش به فرمان رهبری بودند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر بازخوانی مفاخر و بزرگان بهشهر بیان کرد: اگر ما امروز از شهدا جا مانده‌ایم به این دلیل است که نوع نگاه‌مان با آنها تفاوت داشت، شایسته است با وجود مفاخری چون شهید هاشمی‌نژاد، آیت‌الله جباری(ره) در بهشهر، آنان را بازخوانی کنیم و به عقبه ریشه ایمان، اخلاق و تعهد که در شهر جاری بود، برگردیم و پرچم اخلاق و تدین را که به‌دست ما رسیده، محافظت کنیم.

کاجی با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا شهیدشناسی است، تصریح کرد: با برگزاری این قبیل یادواره‌ها به نسل جدید منتقل می‌کنیم که شهدا زنده‌اند و خون‌شان به هدر نرفته است.

وی با تأکید بر اینکه خون شهدا اثر دارد و جریان آن را در مدافعان حرم در سوریه و عراق می‌بینیم، بیان کرد: ما در سوریه بیش از 120 هزار بسیجی تربیت کردیم و این موجب وحشت اسرائیل شده است، یقین بدانید امروز خون شهدا در کشورهایی چون عراق و سوریه اثر گذاشته و مدل جنگ آنها بسیجی است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های‌شان گنجی برای بازماندگان هستند، تصریح کرد: نام شهیدانی چون شهید هاشمی‌نژادها نباید تنها در خیابان‌ها به یادگار بماند بلکه باید این دلیرمردان را شناخت و سبک و سیره زندگی‌شان را الگوی خود قرار داد.

کاجی گفت: مردم بهشهر در تمامی امور چون حضور در جبهه‌های جنگ، دفاع از حریم و حرم و شهادت سرآمد بودند و باید این سرآمدی را حفظ و به نسل‌های بعدی منتقل کنند.

وی با تأکید بر اینکه دروازه شهدا در محلات کجاست، افزود: تمامی سطح شهر مملو از تبلیغات و پوسترها شده و نشانی از حال و هوای شهدا وجود ندارد، یقین بدانید که اگر امروز نمی‌توانیم از گیر و گرفتاری‌های زندگی عبور کنیم، باید به سیره شهدا رجوع کنیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جبهه امام زمان(عج) در حال شکل‌گیری است، یادآور شد: شهید محسن حججی حجت خدا برای مردم بود و هر کسی که می‌خواهد به سمت خیمه امام زمان(عج) حرکت کند، باید سیره شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهد.

کاجی در پایان گفت: دهه فجر، زمان تجدید پیمان با امام و رهبری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها