دکتر طالب‌زاده بابیان اینکه رسانه نقش کلیدی در تأثیر انقلاب اسلامی بر دنیا داشت، تصریح کرد: ایران باعث شد تا امریکا یک شبکه‌ی خبر 24ساعته‌ی CNN را تأسیس کند.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۷۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز و هم‌زمان با دهمین روز از دهه‌ی مبارک فجر دکتر نادر طالب‌زاده مجری، کارگردان و مستندساز در سالن شهید یوسفی ستاد سپاه قدس گیلان به سخنرانی پرداخت و گفت: از بدو انقلاب اسلامی تا به امروز اتفاق بزرگ رسانه‌ای افتاده که واقعه‌ی بزرگ انقلاب اسلامی و فتح لانه‌ی جاسوسی امریکا یک انفجار رسانه‌ای را در دنیا ایجاد کرد.

دکتر طالب‌زاده بابیان اینکه رسانه نقش کلیدی در تأثیر انقلاب اسلامی بر دنیا داشت، تصریح کرد: ایران باعث شد تا امریکا یک شبکه‌ی خبر 24ساعته‌ی CNN را تأسیس کند.

وی با اشاره به اینکه اولین باری بود که یک کشور کوچک در برابر امریکا قد علم می‌کرد، بیان داشت: انفجار خبر از هر سو در انقلاب اسلامی یک اتفاق بزرگی بود که قابل‌کنترل نبود.

این مجری رسانه‌ی ملی گفت: طی مصاحبه‌ای با پروفسور فرانسیس بویل حقوقدان بزرگ آمریکایی این سؤال را پرسیدم که آیا ایران حق داشت سفارت‌خانه‌ی امریکا را تسخیر کند؟ او پاسخ داد این حق ایران بود که امریکا را به دادگاه بکشاند اما این‌چنین نشد.

نادر طالب‌زاده ضمن بیان اینکه ایستادگی امام بزرگ‌ترین خبری بود که بسیار برای رسانه‌ها خبرساز شد، اذعان داشت: یکی از اتفاقات دیگری که مربوط به ایران و انقلاب آن می‌شود را می‌توان بلایی که بر سر ارتش امریکا در جنگ ویتنام آمد نام برد.

وی به آمار خودکشی در سربازانی که از عراق و افغانستان برگشته‌اند اشاره کرد و گفت آمریکایی‌ها دراین‌باره در رسانه‌های خود این آمار را سانسور می‌کنند.

مستندساز و کارگردان رسانه‌ی ملی ضمن تأکید بر اینکه پشت‌صحنه‌ی حرکات امریکا در منطقه و ضعف روزبه‌روز آن را باید به مردم نشان داد، تشریح کرد: بیش از یک دهه‌ی پیش در شبکه‌ی CNN تحریم‌های اقتصادی برای فشار به ایران مطرح شدند که برای مقابله با آن بسیار ضعیف عمل کردیم.

وی بابیان اینکه امریکا از یکی از سازمان‌هایی که بسیار می‌ترسد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و دلیل آن‌هم حزب‌اللهی و انقلابی بودن این نهاد است، افزود: آمریکایی‌ها با ترفندی جهاد سازندگی دیگر ارگان انقلابی ایران را منحل کردند و به دنبال تضعیف روحیه‌ی ایثار و مقاومت در سپاه و سپس انحلال آن هستند.

نادر طالب‌زاده با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها در آستانه‌ی جنگ داخلی هستند و در دولت کنونی این موضوع شدت گرفته است، اذعان داشت: در ایالات فرگوسن 4ماه تانک و ماشین‌های زره‌پوش در خیابان‌ها آوردند.

وی حقیقت 11سپتامبر را بسیار پیچیده دانست و تصریح کرد: امید آن می‌رود که در آینده فیلم و آثار بسیار خوبی دراین‌باره منتشر بشود.

این کارشناس رسانه‌ی ملی بابیان اینکه ایران تنها کشوری است که در برابر امریکا قد علم کرده است و سپاه پاسداران نیز تنها ارگانی است که امریکا از آن وحشت دارد، تصریح کرد: امریکا از سلاح سپاه نمی‌ترسد بلکه از روح مقاومت و ایثار سپاه وحشت دارد.

دکتر طالب‌زاده سوخت ماشین محرک انقلاب اسلامی را از جنس تفکر ایثار و مقاومت دانست و تصریح کرد: امریکا درصدد این است که انقلاب اسلامی ایران همانند بقیه کشورها ضربه‌پذیر شود.

 

ارسال نظرات