امام جمعه شهرستان طارم:

آرامش خاطر زندگیمان مدیون خون پاک شهدا است

همه ما که امروز در آرامش خاطر زندگی می‌کنیم مدیون خون پاک شهدایی هستیم که با تلاش خستگی ناپذیر و مقاومت استکبار را شکست دادند.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۸۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،امام جمعه شهرستان طارم ضمن گرامیداشت تقارن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه گفت: : تاریخ شهادت و تاریخ شهدا به تاریخ اسلام است.

حجت الإسلام محمدصادقی پور افزود: اولین شهیدی که برای اسلام تقدیم شد پدر و مادر عمار بنامهای یاسر و سمیه بودند که آنچنان برای دفاع از حق و دین از خود مقاومت نشان دادند تا در این راه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند بنابراین این راه حق است و تجربه ثابت کرده بدون دادن خون به سرانجام نخواهد رسید.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان اظهار داشت: امروز ما دشمنان قسم خورده زیادی داریم که به هیچ عنوان حاضر نیستند دست از سر ما بردارند گفتنی است ۳۹ سال از عمر پربرکت نظام اسلامی می گذرد و به ۴۰ سالگی انقلاب می رسیم آمده ایم بار دیگر بیعت کنیم با شهدا ی عزیز که راه آنها را ادامه خواهیم داد.

امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: همه ما که امروز در آرامش خاطر زندگی می‌کنیم مدیون خون پاک شهدایی هستیم که با تلاش خستگی ناپذیر و مقاومت استکبار را شکست دادند.

گفتنی است، بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم غباروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای شهرستان طارم در شهر آببر با حضور مسئولین ادارات این شهرستان برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار