سرهنگ یحیی‌پور گفت: امروز توانمندی جمهوری اسلامی به میزانی رسیده است که الگویی برای سایر کشورهای منطقه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۹۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ حمید یحیی‌پور شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع روستای مرزدشت خمام اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما مملو از رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت با بیان اینکه 80 سال طول کشید تا انقلابی نظیر انقلاب فرانسه به تثبیت برسد عنوان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتفاقی بود که هنوز هم دشمنان ما از بروز آن شگفت‌زده هستند و هنوز هم برای نابودی آن تلاش می‌کنند.

یحیی‌پور با اعلام اینکه پیروان مذهب تشیع افرادی عدالت‌طلب بوده و منتظر ظهور منجی عالم بشریت هستند تصریح کرد: شیعیان افتخارشان شهادت و سردادن شعار "هیهات منا الذله" است و تن به ظلم نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال آن هستند تا عشق به ولایت را از مردم ایران بگیرند ابراز داشت: قریب به 40 سال از انقلاب ما گذشت و دشمنان همواره ادعای نابودی ما را داشتند اما با وجود تمام فشارهای نظامی و اقتصادی موفق به این امر نشدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت با اشاره به نقش جوانان دوران انقلاب و پیشکسوتان امروز انقلاب خاطرنشان کرد: جوانان دیروز و یادگاران امروز انقلاب کسانی هستند که ما همواره مدیون آنان هستیم.

یحیی‌پور با اشاره به فشارهای فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی و ملت ایران گفت: انقلاب ایران در میان تمام انقلاب‌های دنیا منحصر به فرد بود و همین امر سبب تثبیت انقلاب و حرکت مردم در مسیری بود که امام راحل برای مردم ترسیم کردند.

وی هدف از ایجاد پایگاه‌های بسیج را ایجاد آرامش و امنیت در محلات و شهرها دانست و خاطرنشان کرد: امروز توانمندی جمهوری اسلامی به میزانی رسیده است که الگویی برای سایر کشورهای منطقه محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت با اشاره به ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: وجود تئوری ولایت‌فقیه توسط امام راحل سبب شد تا امام خامنه‌ای یک روز پس از رحلت ایشان زعامت انقلاب را بر عهده گیرند.

یحیی‌پور با بیان اینکه دشمن در فتنه سال 88 قصد داشت تا از داخل نظام به آن ضربه وارد کند ابراز داشت: فتنه‌ای که امسال به وجود آمد قرار بود سال 98 و با استفاده از ابزار فضای مجازی ایجاد شود اما هوشیاری امت حزب‌الله آن را خنثی کرد.

وی با اعلام اینکه دشمن مشکلات معیشتی را به عنوان رمز فتنه خود انتخاب کرده بود عنوان داشت: تا زمانی که ملت ایران اجازه دست درازی آمریکا و متحدانش را به منابعش نمی‌دهد دشمنی آن‌ها با ما ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت با اشاره به افتخاراتی که شهدای مدافع‌حرم برای نظام اسلامی ایجاد کردند خاطرنشان کرد: تمام این شهدا شاگردان مکتب انقلاب و امام راحل بودند که در سایه ولایت رشد یافتند.

یحیی‌پور با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در صنعت موشکی و سایر علوم روز دنیا اظهار داشت: علت عدم موفقیت ایران در بسیاری از حوزه‌ها این است که افراد منافع شخصی خود را در نظر می‌گیرند اما در حوزه‌هایی مانند انرژی هسته‌ای جوانانی فعالیت می‌کنند که هیچ چشم‌داشت شخصی ندارند.

ارسال نظرات