سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: کمپین و مانوررسانه‌ای ذوالفقار یارخراسانیم به یادشهید محمدحسین ذوالفقاری شهید دانش آموز سال تحصیلی ۹۶-۹۷ که همزمان با سراسر کشور از اول بهمن برگزار می‌شد به کار خود در اردبیل پایان داد.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۹۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

مانور رسانه‌ای و کمپین سراسری ذوالفقاریم خراسانیم در اردبیل به کار خود پایان داد 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایرج نقی پور صبح امروز همزمان با پایان این مانوررسانه‌ای و کمپین ذوالفقاریم خراسانیم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل اظهار داشت: کمپین و مانور رسانه‌ای همزمان با سراسرکشور در سه محور تولید محتوا، کمپین و مانور رسانه‌ای از یک تا بیست بهمن ماه در مدارس و نهاد‌های فرهنگی و تربیتی استان بصورت پرشور و باشکوه انجام شد.

نقی پور با اشاره به اینکه این پویش دانش آموزی به یاد شهیددانش آموز محمدحسین ذوالفقاری در بین دانش آموزان مدارس سراسر استان و با همکاری نهاد‌های فرهنگی و تربیتی، صداوسیما، اداره کل آموزش وپرورش، قرارگاه فضای مجازی، حوزه‌ها و واحد‌های مقاومت بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل انجام شد افزود: این کمپین و مانور رسانه‌ای با هدف تبیین اهداف شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی و شناساندن شهدای شاخص کشوری و استانی در بین دانش آموزان و نسل سوم و چهارم انجام شد.

وی بیان کرد: این پویش‌ها و کمپین‌های دانش آموزی کمک می‌کند تا دانش آموزان با آرمان‌های شهدا و دفاع مقدس بهتر آشنا شده تا بتوانند راه و منش این شهدای والامقام را در جامعه عملیاتی کرده و آن را برای نسل‌های آینده انتقال دهند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی از پیوستن برخی از مدیران کل، روسای ادارات، نهاد‌ها، امامان جمعه، و مسئولان استانی و شهرستانی و بخشداری‌ها در سطح استان به کمپین ومانور رسانه‌ای ذوالفقاریارخراسانیم خبردادوافزود: ده‌ها آثار تولیدمحتوای ائم از فیلم مستند، ویدئوکلیپ، کلیپ، تیزر تبلیغاتی، عکس نوشته، عکس، طراحی و ... با موضوع و محوریت کمپین به قرارگاه فضای مجازی سازمان بسیج دانش آموزی کشور ارسال شده است که در ۲۵ بهمن ماه در کنگره ملی شهید محمدحسین ذوالفقاری که در مشهد مقدس برگزار می‌شود از نفرات برگزیده آثار تجلیل و قدردانی خواهد شد.

مانور رسانه‌ای و کمپین سراسری ذوالفقاریم خراسانیم در اردبیل به کار خود پایان داد

نقی پور افزود: علاوه اینکه دانش آموزان این کمپین را در سطح مدارس بصورت باشکوه اجرا کردن بلکه تصاویر و آثار تولید‌های محتوای خودرا از طریق کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی در گروه‌ها و کانال‌ها جریان سازی کرده و انتشار کردند. 

وی برگزاری این کمپین‌ها را در بین دانش آموزان بسیار مثبت و مهم ارزیابی کرد و افزود: دانش آموزان از برگزاری این کمپین‌ها بسیار پرشور و خوب استقبال کردند بطوری که بیش از ده‌ها هزار دانش آموز بصورت مستقیم و غیر مستقیم از طریق شبکه‌های اجتماعی در هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن این کمپین به کمپین و مانور رسانه‌ای ذوالفقاریارخراسانیم پیوستند.

نقی پور افزود: کمپین و مانور رسانه‌ای ذوالفقاریارخراسانیم که به یاد شهید دانش آموز محمدحسین ذوالفقاری برگزار شد از مهم‌ترین برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر بود که بصورت باشکوه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز با مدیریت خوب فضای مجازی سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار