فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ قدس گیلان:
سردار محمدعلی حق‌بین بابیان اینکه جوانان باید شاخص‌های مهم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را برای خود افتخار بدانند گفت: نسل جدید انقلاب باید در شناختن حق از باطل هوشیار باشند و بدانند آن‌هایی را که دشمن موردتمجید قرار می‌دهد از ما نیستند.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۰۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمدعلی حق‌بین رمانده عملیاتی لشکر ۱۶ قدس گیلان شامگاه جمعه  با گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) اظهار کرد: آنچه از جوانان نسل حاضر انتظار می‌رود این است که افتخارات به‌دست‌آمده انقلاب را مدنظر قرار داده و به نسل آینده انتقال دهند.

وی بابیان اینکه جوانان باید شاخص‌های مهم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را برای خود افتخار بدانند گفت: نسل جدید انقلاب باید در شناختن حق از باطل هوشیار باشند و بدانند آن‌هایی را که دشمن موردتمجید قرار می‌دهد از ما نیستند. 

فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ قدس گیلان با اذعان به اینکه باید در انتخاب مسیر درست، حواسمان را جمع کنیم بیان کرد: ما باید در شناسایی خوبان از بدان و دوستان از دشمنان توانمند باشیم. 

حق‌بین مسیر مستقیم را انتخاب شهدا عنوان کرد و افزود: نسل جدید انقلاب با ایثارگری فراتر از مرزهای ایران اسلامی، تأسی خود را به آرمان‌های انقلاب نشان دادند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی به دلیل قدرتمندی انقلاب، راه تقابل با نظام مقدس را در پیش‌گرفته است خاطرنشان کرد: زمانی که دشمن به ناتوانی خود در مقابل قدرت نظامی ایران پی برد، فروپاشی نهاد خانواده در ایران را در دستور کار خود قرار داد. 

فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ قدس گیلان با تاکید بر اینکه جوانان با گام نهادن در مسیر درست و در پیش گرفتن قدرت نرم می‌توانند با دشمنان مقابله کنند تاکید کرد: هدف نظام سلطه مقابله با هر نظام و سرزمینی است که در مقابل آن‌ها قد علم می‌کنند لذا جوانان ما باید هوشیار باشند.

ارسال نظرات