شهردار تبریز عموم شهروندان انقلابی را به حماسه‌آفرینی در «فجر سی‌و‌نهم» فراخواند

«۲۲ بهمن» طنین صلابت و آگاهی ملی

شهردار تبریز با صدور پیامی ضمن دعوت از عموم شهروندان انقلابی برای حضور در حماسه پرصلابت ۲۲بهمن، خاطر نشان کرده‌است: راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن امسال، بار دیگر پیام بیداری و آگاهی انقلاب اسلامی را در جهان طنین‌انداز خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۰۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،  در پیام ایرج شهین‌باهر آمده است؛ نهال سبز و پرامیدی که ۳۹ سال پیش توسط امام خمینی(ره) بنیانگذار فرزانه انقلاب اسلامی، بر خاک سبز ایران اسلامی، نهاده شته، امروز، با هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب، به درخت استواری بدل گشته و سایه‌ سبز  آن تا مرزهای دوردست، رسیده است.
شهردار تبریز متذکر شده است: درود بر روان پاک شهیدانی که خون خویش را به پای شجره انقلاب، جاری ساختند و سلام بر رهروان راستینی که با ایمانی راسخ و قلبی آکنده، خود را مهیای حضور در حماسه حضور فجر سی‌ونهم می‌کنند.
شهین‌باهر با اشاره به پیشتازی تبریز و آذربایجان در تاریخ تحولات سیاسی کشور متذکر شده است: شهروندان مومن، ولایتمدار و انقلابی تبریز، در چهل سالگی حماسه تاریخی ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، بار دیگر میثاق پایمردی و آگاهی خود را به منصه ظهور خواهند گذاشت.
وی در ادامه با اشاره به تاثیرات و دستاوردهای حضور پرشور در راهپیمایی آورده است: تاثیر شگرف انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر، مرهون همراهی مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است؛ در این میان، جایگاه ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیش از سایر فرصت‌‌های سیاسی و اجتماعی، در رصد تحلیل رسانه‌ها و ناظران سیاسی و بین‌المللی است.
شهین‌باهر، در پایان با دعوت از عموم هم‌وطنان، به ویژه شهروندان تبریزی برای حضور در راهپیمایی روز جمعه ۲۲ بهمن، تاکید کرده است: طنین آزادی و آگاهی ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن،  پاسخی در خور زورگویان و بدخواهان ایران اسلامی خواهد بود.

همچنین بسیج شهرداری تبریز نیز در پیامی بر لزوم حضور پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تاکید و خاطرنشان کرده است که ملت ایران و به خصوص مردم موقعیت‌شناس و قدرشناس تبریزی با حضور در راهپیمایی، بار دیگر، پیام ولایتمداری و پایبندی به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی را فریاد خواهند زد.

در این پیام تاکید شده است که سازمان بسیج شهرداری، با پیش‌بینی‌ برنامه‌ها و اقدامات مختلف فرهنگی، در خدمت برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار