خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر:

یادواره شهدای چوبیندر برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر یادواره شهدای چوبیندر با حضور معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، اعضای شورای شهر قزوین و مردم چوبیندر در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۲۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت دهه مبارک فجر یادواره شهدای چوبیندر با حضور معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، اعضای شورای شهر قزوین و مردم چوبیندر در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.
حجت الاسلام شعبان تقی خانی مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: طبق روایت وارده زمانی که نخستین قطره خون شهید بر زمین می‌ریزد تمام گناهانش به جز حق‌الناس بخشیده می‌شود، جایگاه خود را در بهشت می‌بیند.
وی خاطر نشان کرد: شهدا قیمتی شدند و خدا مشتری آنان شد، شهید کسی است که خودش را کنار گذاشت و خدا را در نظر گرفت.
تقی خانی بیان کرد: دنیا آنقدر ارزش ندارد که انسان به آن دل ببندد بنابراین به دنیا آمده‌ایم تا قیمتی شویم و هیچ‌کس حاضر نیست از آخرت به دنیا بازگردد مگر افرادی که عمل صالح انجام نداده‌اند و شهدا که آرزو می‌کنند به خاطر مقام والایی که به آنان داده شده است به دنیا بازگشته و هزاران بار به شهادت برسند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن ع قزوین در ادامه به اهداف انقلاب اسلامی و دشمنی کشورهای استکباری با آن اشاره کرد و گفت: دشمنی که امروز با همه توان در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده در آن برهه از تاریخ و با وجود نقض آشکار حقوق بشر و خفقان دوران پهلوی، هیچ عکس العملی از خود نشان نمی داد و علت آن فرمانبری شاه از آنها بود.
وی دلیل پیروزی انقلاب را الهی بودن و رهبر الهی داشتن برشمرد و گفت: عمق اعتقاد امام خمینی (ره) به امدادهای الهی آنچنان قوی بود که در شرایط سخت و دیکتاتوری پهلوی توانست یک تنه وارد کارزار مبارزه با فساد شود.
تقی خانی در خاتمه عنوان کرد: با توجه به شرایط دشوار پس از پیروزی انقلاب و فرصت طلبی گروه های معاند، ملت ما توانست با رهنمود های امام خمینی(ره) انقلاب را به سر منزل مقصود برساند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار