فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

خون شهدا تضمین کننده اقتدار و تداوم انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران آبیاری شده خون شهدایی است که آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آورده‌اند، گفت: خون این شهدا که از میهن اسلامی دفاع می‌کنند، تضمین کننده اقتدار و تداوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۴۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان با حضور در منزل شهدای انقلاب از جمله شهیدان «علی اسکندری»، «علی و علیرضا قدیمی» و همچنین «عذرا آبایی» از جانبازان مبارزات انقلابی با خانواده آنان دیدار و گفتگو کردند.

سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی هدف از این دیدارها را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و امروز کشور ما به برکت شهدا عزت و اقتدار یافته است، شهیدان با اعتقاد راسخ و باور قلبی و برای حفظ مکتب اسلام به شهادت رسیدند.

وی افزود: خانواده شهدا کسانی هستند که برای حفظ نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی، همسران و فرزندان خود را تقدیم کردند و ما امروز افتخار می‌کنیم که فرهنگ ایثار و مقاومت نظام اسلامی را از هر توطئه و ترفند دشمنان مصون ساخته است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران آبیاری شده خون شهدایی است که آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آورده‌اند و امروز این وظیفه ما است تا پاسدار خون این شهیدان باشیم و در مسیر آرمان‌های آنان ثابت قدم گام برداریم.

سردار پاسدار کریمی با تاکید بر اینکه گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدا و توسل به ایشان راه گشای مشکلات جامعه خواهد بود، گفت: دشمنان هرگز دست از توطئه‌چینی علیه این نظام دست بر نداشته‌اند و امروز هم به دنبال ناامید کردن جوانان این مرز و بوم و ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند اما باید بدانند که هم هر تحرکی از سوی بدخواهان با پاسخی دندان‌شکن از سوی امت حزب الهی و ولایی همراه خواهد  بود.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی و انقلاب همواره مدیون خون شهدا است، مملکت اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون رشادت‌ها و ایثار شهدا و رزمندگان بسیاری را به خود دیده و خون این شهدا که از میهن اسلامی دفاع می‌کنند، تضمین کننده اقتدار و تداوم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات