حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی به مناسبت ۲۲ بهمن افزود:۲۲ بهمن ۵۷، یکی از دوره‌های استثنایی تاریخ سیاسی جهان است.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۶۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی  با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت ۲۲ بهمن افزود:۲۲ بهمن ۵۷، یکی از دوره‌های استثنایی تاریخ سیاسی جهان است.

وی درادامه گفت:انقلاب اسلامی ایران در جهان، انقلابی استثنایی بود چرا که علی رغم به وقوع پیوستن انقلاب‌های مختلف در دیگر کشور‌ها در آن زمان، اما نتوانستند انقلابشان را زنده و پویا نگاه دارند.

منتشلو تصریح کرد:در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷، جهان شاهد تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود. قیام ملتی مصمم و یکپارچه با قلب‌هایی سرشار از عشق و ایمان. در بهمن ماه، رهبر بزرگ و نستوهی، پس از سال‌ها دوری از وطن، قدم بر خاک گلگون میهن گذاشت که آزادی و استقلال را نصیب امتی خداخواه کرد و بدین سان بهمن ماه ۱۳۵۷ طلوع دوباره اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله را نوید داد.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد:باید توجه داشت که انقلاب اسلامی ایران و تشکیل حکومت اسلامی ایران یکی از مهمترین و در عین حال مردمی‌ترین پدیده در میان اتفاقات چندین قرن اخیر دنیا است چرا که انقلاب موجب حفظ اقتدار و استقلال و عزت همة ایرانیان شد. همان عزت و افتداری که قرن‌های متمادی با استعمار و سلطه جویی استثمارگران به چالش کشیده شده بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات