معاون آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه همه دانش‌آموزان درگیر فضای مجازی هستند،کرد: کانال رسانه دانش‌آموزان مازندران با هدف آموزش، نحوه حضور، کنترل و در برنامه فرهنگی ایجاد می‌شود و اگر اطلاع‌رسانی جشنواره ۳۹ درست انجام شود کل دانش‌آموزان را در این کانال خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۷۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد شعبانی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه سرودهای حماسی انقلابی به‌صورت ترکیبی به ابتکار مازندران طراحی شد و تمام شهرستان‌ها و مدارس کار شده است، افزود: این سرود به مدت ۶ دقیقه و گروه‌ها  به ۵۷، ۱۵۷،۲۵۷،۱۳۵۷ نفره با توجه به ظرفیت شهرستان‌ها تقسیم می‌شوند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: در مرکز استان گروه ۱۳۵۷نفره ردیف شده و با هماهنگی شورای سازمان تبلیغات این سرود در میدان امام ساری در روز 22 بهمن ماه اجرا می‌شود.

شعبانی با بیان اینکه در تمامی شهرهای بزرگ استان این سرود اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در منطقه دودانگه، چهاردانگه و کلاردشت این گروه‌ها ۵۷ نفره اجرا می‌شود.

وی به فراخوان جشنواره عکس 39 اشاره کرد، گفت: کارتکس‌هایی طراحی شده تا مدارس شرکت کنند جوایز نفیسی هم در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه همه دانش‌آموزان درگیر فضای مجازی هستند،کرد: کانال رسانه دانش‌آموزان مازندران با هدف آموزش، نحوه حضور، کنترل و در  برنامه فرهنگی ایجاد می‌شود و اگر اطلاع‌رسانی جشنواره ۳۹ درست انجام شود کل دانش‌آموزان را در این کانال خواهیم داشت.

 وی یادآور شد: از طریق این رسانه آموزش آشنایی با واقعیت دنیای مجازی در دستور کار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها