مسئول بسیج علم و فناوری در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
قدیانی گفت: ما امسال جشنواره جهادگران علم و فناوری را در بعضی از استانها در هفته بسیج برگزار کردیم و در برخی از استانها به علت ازدحام برنامه ها امکانش فراهم نشد و به دهه فجر موکول شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۷۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

قدیانی مسئول بسیج علم و فناوری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما امسال جشنواره جهادگران علم و فناوری را در بعضی از استانها در هفته بسیج برگزار کردیم و در برخی از استانها به علت ازدحام برنامه ها امکانش فراهم نشد و به دهه فجر موکول شد.

وی افزود: استان های خراسان رضوی و فارس از جمله استان هایی بودند که این برنامه ها را در دهه فجر برگزار کردند. همچنین از پهپاد بدون سکان و پاراجت الکترونیکی به عنوان دو دستاورد علمی و پژوهشی سپاه استان خراسان جنوبی هم رونمایی شد. این پاراجت قابلیت کاری بهترین پاراجت های بنزینی را دارد. پهپاد بدون سکان هم بر خلاف سایر پهپاد ها قابلیت هدایت آن  به موتورهایش داده شده است و این یک مزیت بالقوه به شمار می آید.

مسئول بسیج علم و فناوری تصریح کرد: مراسم افتتاح ساختمان پردیس شرکت های دانش بنیان را نیز داشتیم. این پردیس در زمینی به مساحت 520 متر مربع با 30 اتاق در قالب سه طبقه ساخته شد و هر یک از اتاق ها در اختیار یکی از شرکت های دانش بنیان استان قرار گرفته است.

 

 

 

ارسال نظرات