دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر:
داروغه زاده گفت: خوب است که همه ما به ویژه اصحاب رسانه هدف اصلی از جشنواره فیلم فجر را فراموش نکنیم.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۷۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از رادیو گفت و گو، ویژه برنامه " سودای سیمرغ" رادیو گفت و گو با موضوع بررسی جشنواره فیلم فجر و با حضور دکتر داروغه زاده دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر روانه آنتن شد.

داروغه زاده در ابتدای این برنامه و در رابطه با جشنواره فیلم فجر امسال اظهار داشت: خوب است که همه ما به ویژه اصحاب رسانه هدف اصلی از جشنواره فیلم فجر را فراموش نکنیم.

داروغه زاده در ادامه این مطلب تصریح کرد: آشتی مردم با سینما و کمک به رشد بیشتر آن  و اینکه همه ما باید خدمتگزار سینما باشیم از اهداف اصلی برگزاری جشنواره فیلم فجر در این ایام الله است.

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: خوشبختانه  امسال  در جشنواره فیلم فجر نسبت به سال گذشته ضریب اشغال سینما ها به صد در صد  افزایش یافت. علاوه بر این، افزایش اشتیاق مردم به دیدن فیلم ها و افزایش سانس های فوق العاده دو برابر شد. در استانها نیز استقبال مردم خیلی کم نظیر بود.

داروغه زاده یاد آور شد: این جشنواره توانسته در مردم شوری ایجاد کند و سینماگران هم از فیلم ها راضی هستند. متنوع بودن فیلم های حاضر در جشنواره و تنوع در ژانر و موضوعات و جغرافیای فیلم ها و عدم حضور فیلم های آپارتمانی از محسنات جشنواره فیلم فجر امسال است.

وی ابراز داشت: جشنواره بسیار خوبی داریم و امیدوارم در پایان نیز همه راضی باشند. یادمان باشد که جشنواره فجر یک جشن است و نباید رقابت کردن شادی و نشاط دهه فجر را تحت الشعاع خود قرار دهد.

داروغه زاده در مورد انتخاب فیلم ها توسط  هیئت انتخاب گفت: بیش از هشتاد درصد فیلم هایی که وجود داشت با هر هیئت انتخابی انتخاب می شدند ،تنها 5 فیلم بود که انتخاب نشد و این 5 فیلم فاصله کمی با چند فیلمی داشت که به جشنواره راه پیدا کردند و ممکن بود با تغییر هیئت انتخاب، این فیلم ها انتخاب شوند.

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در رابطه با ویژه برنامه جشنواره فیلم فجر در اختتامیه آن ابراز داشت: معمولا اختتامیه جشنواره فیلم فجر  به دلیل اهدای جوایز بسیار پر شور تر برگزار می شود.

وی در پایان این مطلب یاد آور شد:  روز شنبه بعد از ظهر بعد از آخرین سانس نمایش فیلم در پردیس ملت در نشست رسانه ای حضور پیدا خواهیم کرد و به صورت زنده کاندیداهای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را  اعلام می کنیم.

 

 

 

ارسال نظرات