خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین:
بیانیه بسیج دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین به مناسبت یوم الله 22بهمن صادر شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۹۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بیانیه بسیج دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین به مناسبت یوم الله 22بهمن صادر شد که متن آن به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرٌحمن الرٌحیم
إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ
انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) در بهمن ۵۷ بدون شک برگ زرینی در تاریخ بشریت بود که مبانی فکری کمونیسم و لیبرال دموکراسی را به چالش کشیده، و انفجار نور هدایت درظلمات ، جهل و ظلم ظالمان عالم بود.
در زمانی که دنیا و تمام ساکنان آن باید استعمار یکی از بلوک های غرب و شرق عالم را قهراً می پذیرفتند ، ندایی از ایران سر داده شد که حرف از استقلال و آزادی میزد؛ ندایی که مستضعفین عالم را به جهت ظلمی که تا آن روز کشیده بودند امیدوار و ظالمین را به جهت ترس از امکان ادامه جنایاتشان در حق بشریت سخت در بُهت فرو برد.
البته این انقلاب در یک جامعه میلیونی و سرزمینی پهناور، عاری از اشتباه و نقص نیست. و قطعا تشکل های انقلابی دانشجویی به طور دائم روند اصلاح درونی جامعه را مطالبه خواهند کرد ، اما بدون شک نمی توان جنبشی مردمی و مستقل در دنیا مثال زد که توانسته باشد مانند نهضت اسلامی ملت ایران با وجود سختی های متعدد با رشد و شکوفایی ای بی بدیل به راه خود ادامه داده باشد.
پیشرفت در حوزه های مختلف اقتصادی با وجود معضلات جهانی و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، گسترش و نفوذ سیاست خارجی و دیپلماسی جمهوری اسلامی و نقش تعیین کننده آن در حوادث منطقه، پیشرفت های علمی در عرصه هسته ای، فضایی، نانو تکنولوژی و داروسازی ایجاد زیر ساخت های متعدد با استاندارد های روز دنیا ، همه و همه بخش های کوچکی از نقاط روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با همراهی و همدلی ملت شهید پرور و با وجود توطئه های همه جانبه غرب و ایادی آنها به ثمر رسیده است.
اما برای بقای این نظام و انقلاب باید اصول اساسی این نهضت اسلامی که همان خودباوری و تکیه بر تفکر و عمل انقلابی است را در تمام حوزه ها حفظ کرد؛ برای ملت مومن و انقلابی ایران پذیرفتنی نیست که برخی در قامت مسؤلیت در نظام اسلامی و بعضا با گرفتن ژست اپوزیسیون حرف از پایان انقلاب بزنند و علاوه بر اینکه عمل و فکر خود را از ارزش های اسلامی دور می کنند ، دست هایشان را به سوی غرب و ایادی آنها دراز کرده، مانع از فعالیت نیروهای خدوم انقلابی می شوند.
ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
درآستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام میکنیم که این انقلاب رمز پیروزی خود را در عرصه های مختلف نه رها کرده، و نه خواهد کرد و همان طوری که در مقابل دشمنان قسم خورده ملت ایران تا به امروز مقاومت کرده است در مقابل دشمنان داخلی و متحدان منطقه ای آنها با وحدت، همدلی و بصیرت همیشگی خود خواهد ایستاد؛ نیروهای انقلابی و مومن همان گونه که تا امروز در تمامی عرصه ها در کنار ملت ایران ایستادند باز هم برای دفاع از آرمان های انقلاب و خواسته های به حق مردم در کنارشان خواهند ماند و تجلی این انسجام و همدلی در راهپیمایی روز 22 بهمن خواهد بود .
همه نیروهای انقلاب به ویژه ما دانشجویان انقلابی ضمن حمایت همه جانبه از آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای بر حضور پر شکوه مجموعه دانشگاهیان انقلابی ، در راهپیمایی امسال که از حساسیت خاصی بر خوردار است تاکید می نماییم .

وَسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها