خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: اگر صبر و استقامت بانوان نبود این انقلاب به ثمر نمی نشست
کد خبر: ۸۹۸۷۱۰۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، محمد علی ملک محمدی در جشن انقلاب اسلامی که با محوریت بصیرتی در حوزه حضرت زینب (س) برگزار شد گفت: گروهی بنام تجددخواهی می خواهند لاابالی گری را در جامعه گسترش دهند.
وی در ادامه به بیاناتی از شهید مطهری پرداخت و افزود: این سخن شهید مطهری که می فرمایند: «زن ها نه تنها در راهپیماییها شرکت کردند و بدون آنها انقلاب به ثمر نمی رسید بلکه با تاثیر غیر مستقیم که روی شوهران، پدران، برادران و فرزندان خود داشتند باعث شدند آنها هم به خیابانها بیایند» جایگاه والای زن ایرانی را نشان می دهد.
ملک محمدی اظهار داشت: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی های پس از آن به خصوص در 8 سال دفاع مقدس نقشی اساسی ایفا کردند و کارهایی از قبیل ساختن سلاح های دستی، جمع آوری کمک های مردمی، پشتیبانی از مردان در زمان دفاع مقدس و ...نمونه بارزی از این کارهاست.
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا با اشاره به نقش امدادی و درمانی زنان خاطرنشان کرد:اگر زنان در صحنه نبودند شاید آمار شهدا بالاتر می رفت و جراحات مجروحان شدیدتر می شد.
وی صبر و بردباری را از دیگر ویژگیهای بانوان دانست و ابراز داشت: اگر صبر و استقامت بانوان نبود این انقلاب به ثمر نمی نشست و بانوان ما در این برهه از تاریخ نقش زینب گونه خود را دردفاع از انقلاب اسلامی به خوبی ایفا نمودند.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها