خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا:

رهبری،مکتب و همراهی مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: رهبری، مکتب و همراهی مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۰۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مرتضی امیری نژاد در همایش جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه بوئین زهرا، انقلاب اسلامی ایران را منحصر به فرد و متفاوت از سایر انقلاب های جهان دانست و گفت: در سایر انقلاب ها شکوفایی اقتصادی، تحقق منافع گروهی و ... مدنظر است در حالی که در انقلاب اسلامی ایران هیچ کدام از این ها مطرح نیست، انقلاب اسلامی ایران، انقلاب تک بعدی و تک محوری نیست بلکه انقلاب چند بعدی، ارزشی و معنوی است که استعدادهای معنوی بسیاری را شکوفا کرده است.
وی سه عامل مهم رهبری، مکتب و همراهی مردم را باعث پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر امروز انقلاب های منطقه پیروز نمی شوند به علت فقدان رهبری است.
وی ادامه داد با پیروزی انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان هویت و شخصیت مستقل و برتر خود را در برابر فرهنگ پر زرق و برق غرب باز یافتند و به ادامه راه عزتمندانه خود امیدوار شدند.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا، با بیان اینکه پیروزی انقلابی اسلامی، فصل نوینی از اسلام ناب محمدی را پس از 1400 سال رقم زد افزود: آموزه های انقلاب اسلامی توانسته است به مدت 35 سال جمهوری اسلامی را در منطقه و جهان به یک کشور قدرتمند تبدیل نماید به طوری که قدرت های جهانی، از این قدرت ایران هراسانند.
امیری نژاد در پایان سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را حاصل خون صدها هزار شهید و ایثارگری میلیون ها انسان آگاه دانست و عنوان کرد: آینده این انقلاب از آن جوانان است و برای حفظ و گسترش این انقلاب جوانان ما باید راه شهدا را ادامه دهند و همیشه در خط مستقیم ولی فقیه حرکت کنند.
2001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار