عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس از وجود ۴۰۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور خبر داد و گفت: ۱۲۵ هزار پروژه سال آینده با مصوبه مجلس به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۳۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
وجود ۴۰۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور/ ۱۲۵ هزار پروژه سال آینده به بخش خصوصی واگذار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی‌شاهرودی در اجتماع مردم شاهرود به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) شهرک شهید رجایی شاهرود، با اشاره به لزوم پیش‌بینی منطقه ویژه اقتصادی در شاهرود عنوان کرد: سه منطقه ویژه اقتصادی در استان سمنان تصویب شد که شاهرود در آن دیده نشده و ما پرونده‌ای تشکیل دادیم و به تهران فرستادیم و گفته شد شاهرود در فهرست بوده، اما بنا به دلایلی حذف شده است.
وی تصریح کرد: مسؤولان امر مطرح می‌کردند که باید مصوبه مجلس در این زمینه وجود داشته باشد و ما در کمیسیون اقتصادی خانه ملت، از ۶۰ شهرستان که پیشنهاد داده بودند، به ۲۲ منطقه اقتصادی مجوز دادیم و باید تلاش کرد تا این طرح تصویب شود؛ چراکه ثمرات بسیاری دارد و مسؤول مناطق آزاد بیان می‌کرد که از تهران تا مشهد، شاهرود بهترین منطقه ویژه اقتصادی خواهد بود.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه تلاش داریم تا در آینده اتفاق مهمی در اقتصاد شهرستان شاهرود بیفتد، بیان کرد: دنبال بین‌المللی کردن دانشگاه صنعتی و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستیم.
حسینی‌شاهرودی با اشاره به وجود ۴۰۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور گفت: ۱۲۵ هزار پروژه سال آینده با مصوبه مجلس به بخش خصوصی واگذار می‌شود تا به دولت کمک شود و دولت در زیرساخت‌های اقتصادی کار را انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: بقیه پروژه‌ها نیز با توجه به اصل ۴۴ باید واگذار شود و تلاش داریم تا عقب‌ماندگی تاریخی شهرستان شاهرود جبران شود و در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی بتوانیم کار‌هایی انجام دهیم.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به تصویب قانون استفاده از قلیان در اماکن خاص گفت: من از موافقان این طرح بودم؛ چراکه جوانان بیکار داریم و جای تفریح هم ندارند و برای قلیان کشیدن به اماکن زیرزمینی می‌رفتند و با این کار می‌خواهیم نظارت انجام شود؛ ۳۶۰ هزار نفر از این راه نان می‌خورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها