مسوول بسیج اساتید قم در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
شفیعی گفت: بایستی مسئولین را به روحیه انقلابی‎گری و بسیجی تشویق کنیم و از آنها مطالبه‎گری داشته باشیم چراکه فقط با دارا بودن این روحیه است که می‎توان مشکلات کشور را حل کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۴۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

شفیعی مسوول بسیج اساتید استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با تاکید براثربخشی روحیه بسیجی در پیشبرد اهداف کشور عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما به فضل الهی و با عنایت رهبری فرزانه انقلاب و با ایمان راسخ و جهادی و روحیه بسیجی مردم شجاع و بصیر و انقلابی توانسته که با قدرت مسیر پیشرفت خود را به سمت تمدن اسلامی ادامه دهد و در برابر توطئه‎های دشمنان اعم از جنگ اقتصادی، نظامی و ... ایستادگی کند.

مسوول بسیج اساتید استان قم در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در جامعه و مطالبات بحق مردم از مسئولین در این رابطه بیان کرد: متاسفانه مسئولین در این راستا اقدامی درخور و شایسته صورت نمی‎دهند و یکی از علل بی‏توجهی مسئولین به مطالبات مردم فقدان روحی جهادی و بسیجی و یاکم‏رنگ شدن این روحیه در آنهاست.

شفیعی در خاتمه با اشاره به تاکید امام خامنه‏ای در ارتباط با تاثیر روحیه جهادی و بسیجی در پیشرفت کشور خاطرنشان کرد: از همین‎رو بایستی مسئولین را به روحیه انقلابی‎گری و بسیجی تشویق کنیم و از آنها مطالبه‎گری داشته باشیم چراکه فقط با دارا بودن این روحیه است که می‎توان مشکلات کشور را حل کرد، در این راستا بسیج اساتید نیز اقدامات خود را با تمرکز بر کمک به دولت به منظور حل مشکلات کشور پیش می‎برد به این نحو که مسائل و مشکلات جامعه را شناسایی می‎کند و بعد هم با انجام تحقیقات و پژوهش حول این مسائل آن را در اختیار مسئولین قرار می‎دهد تا گامی در راستای حل مشکلات جامعه بردارد.

ارسال نظرات