فرمانده سپاه استان زنجان:

مردم ایران با بصیرت ترین مردم تاریخ هستند

مردم ما با بصیرت ترین، ولایتمدارترین و مخلص ترین مردم طول تاریخ هستند.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۷۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: فرمانده سپاه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن دعوت عموم مردم به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: هرجا نفس گرم مردم شجاع و قدرتمند ایران اسلامی تحت رهبری ولی فقیه زمان همراه بوده، ملت ایران با پیروزی و سر افرازی در صحنه های حاضر شده اند.

سردار جهانبخش کرمی افزد: ولایت فقیه، مردم و ایمان، سه نکته اساسی و رمز پیروزی ملت ایران در طول عمر انقلاب می باشد.

وی با اشاره به اهمیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا گفت: جایگاه انقلاب اسلامی بسیار مهم است که به همین منظور جبهه استکبار، با شیوه های مختلف فتنه گری می کنند.

 فرمانده سپاه استان زنجان اضافه کرد: علیرغم تحمیل فتنه های مختلف توسط دشمنان در طول 39 سال، ملت ایران و انقلاب اسلامی ایران پیروز بوده است.

سردار کرمی گفت: جبهه استکبار به رهبری امریکا و اسرائیل در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده اند و به شدت از قدرت ایران، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه عصبانی هستند و تلاش می کنند با سیاه نمایی، ایجاد اختلاف به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربهبزنند.

وی افزود: امروز، جمهوری اسلامی ایران در اوج عظمت و قدرت دست استکبار را در همه زمبنه ها از ایران اسلامی قطع کرده است.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به حضور تعیین کننده مردم اظهار داشت: 22 بهمن امسال نیز با شکست استکبار و یاوه گویی های دشمنان همراه شده است که امیدواریم مردم ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان امریکا و جبهه استکبار بزنند و دنیا بداند ملت ایران با روحیه خرمشهری و شلمچه ای در صحنه هستند و هر نوع فتنه ای را نقش بر آب خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار