خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمدرضا جاهدی مسئول تعلیم و تربیت سپاه گالیکش پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان به تشریح برخی برنامه های شجره ی طیبه صالحین در سال 1397 پرداخت و یکی از اهداف سازمان بسیج را طرح مسجد محوری برشمرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۹۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام محمدرضا جاهدی ، مسئول تعلیم و تربیت سپاه گالیکش پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم و بسیجیان حلقه های صالحین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در رابطه با موضوع انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دشمن آگاه و با تجربه و دوستان نا آگاه و بی دغدغه ما امروز در یک مسیر با بسیج امکانات در تلاش هستند با سیاه نمایی از درون مدیریت نظام اسلامی و تبرئه چهره نظام سلطنتی پهلوی،وضعیت مدیریت و کارکرد جمهوری اسلامی را نامناسب و ضعیف معرفی کنند. 

جاهدی گفت :دنیای استکبار در خصوص جوانان ما که فاقد حافظه تاریخی نسبت به رژیم مستبد پهلوی هستند را در مسیر مقابله با نظام جمهوری اسلامی قرار می دهند و نظام دیکتاتوری پهلوی را به عنوان یک جامعه آرمانی به جوانان ما معرفی میکنند و راه رفاه و بازگشت به زندگی مناسب را وجود نظام سلطنتی نشان میدهند و آن ها را به بهانه هایی از جمله گرانی و وضیت نا به سامان  کشور سوق میدهند. 

حجت الاسلام جاهدی نمونه ی عینی تلاش دنیای استکبار را در آشوب های دیماه 1396 در شعار ها و میزگرد های شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی برشمرد و خاطر نشان کرد : باور و اعتقاد نسل جوان  به گفته ها و بافته های جبهه ی معارض و معاند نظام اسلامی یک آسیب تهدید زاست که از یک سو ریشه در ناآگاهی نسل جوان نسبت به گذشته دارد و بخشی به قدرت عملیات روانی دشمن باز می گردد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه گالیکش افزود:امروزه دشمن از هر وسیله ای استفاده میکند از جمله فضای مجازی که بنا به گفته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نباید از فضای مجازی غافل شویم و به آن ورود پیدا کنیم و نگذاریم دشمن از آن بر علیه ما از ان استفاده کند. 
وی هدف مستکبرین را جلوه دادن ناکارآمدی نظام عنوان کرد و افزود:نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است ،اما در زمان پهلوی غرب گرا بود و حکومت مبتنی بر یک شاه خائن بود که از سوی اربابان غربی اش گماشته شده بود. 

وی نظام جمهوری اسلامی را نظامی برشمرد که بر پایه سه رکن اساسی دین ، مردم و رهبری استوار شده باشد که حاکمیت اصلی آن متعلق به خداوند است  که مردم جمهوری اسلامی ایران در همه پرسی سال  1358 با اکثریت قاطع آرا یعنی 2/98 درصد آن را پذیرفتند.

در ادامه جاهدی به تشریح برخی برنامه های شجره ی طیبه صالحین در سال 1397 پرداخت و یکی از اهداف سازمان بسیج را طرح مسجد محوری برشمرد و عنوان کرد در این سال بناست در شش مسجد شهرستان این طرح اجرا و کارهای فرهنگی صورت گیرد تا الگویی نیز برای مساجد دیگر ما باشد. 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه گالیکش گفت: اگر ما امروزه جوانان را از مسجد برانیم دشمن جایگزین میشود و اگر دشمن سنگر ها را پر ببیند عقب نشینی میکند و و اگر سنگر ها را خالی ببیند جولان می دهد و ما باید در اینجا نقش خود را در مساجد ایفا بکنیم. 

در ادامه محمد رضا جاهدی خطاب به کسانی که روحانیون انقلابی را میخواهند بترسانند تا آنها را منزوی کنند ادامه داد ما در این را چشم و گوشمان به دهان رهبریست واین وظیفه ماست و به آنان تذکر و هشدار داد که جلوی مطرح شدن مباحث انقلابی را در شهرستان و هیچ کجای کشور نمیتوان گرفت. 


در پایان برنامه از برترین های شجره طیبه صالحین نیز با اهداء هدایا و لوح تقدیر به نحوی شایسته تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها