فرماندار بروجرد گفت: در ایام دهه‌مبارک فجر در بروجرد ۱۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و یا بهره‌برداری است.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۹۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان٬  علی کورانی‌فر امروز در آیین افتتاحیه گازرسانی به چهار روستای این شهرستان، اظهار کرد: در ایام دهه‌مبارک فجر در بروجرد ۱۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و یا بهره‌برداری است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این ایام بیمارستان آیت‌الله بروجردی این شهرستان با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه در مجموع پروژه‌های این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شوند، بیان داشت:در سال ۹۶ عملیات گازرسانی به ۱۱ روستای بروجرد انجام شد که هفت مورد آن در هفته دولت و چهار مورد در دهه مبارک فجر افتتاح شد.

کورانی‌فر تصریح کرد:در مجموع تاکنون ۱۶۰ روستا در بروجرد گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به ۳۳ روستای دیگر در دست انجام است.

وی با ابراز اینکه ۳۵ روستای بروجرد هنوز گازرسانی نشده، یادآور شد: در حال حاضر ۹۷ درصد روستا‌های بخش اشترینان و ۹۳ درصد روستا‌های بخش مرکزی گازرسانی شده‌است.

فرماندار بروجرد ادامه داد: بخشی از مطالبات کشاورزان این شهرستان در خصوص تملک اراضی پرداخت نشده که انتظار می‌رود مدیریت ارشد استان نسبت به رفع این موضوع اهتمام ورزد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات