خبرهای داغ:

بیانیه سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان بمناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

در آستانه فرارسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سپاه صاحب الزمان(عج) بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۹۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ» (احقاف، ۱۳)


۲۲ بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

اکنون انقلاب اسلامی، در حالی وارد چهلمین سال پیروزی خود می‌شود که با درخت پر برکت خود همواره چتر همدلی و همزبانی همراه با عزت، شرف و اقتدار را بر سر ملت انقلابی و مستحکم ایران اسلامی گسترانده است،

و اینک در جشن سالروز این انقلاب، بذر این درخت تناور که به دست معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در خاک پاک ایران اسلامی کاشته و با خون هزاران شهید از بهترین جوانان این کشور آبیاری شده است، زیبنده است رنج‌ها و شکنجه‌های جوانان برای رسیدن به این روز آرمانی و رویایی را به یاد بیاوریم و بیش از گذشته شکر گذار این پیروزی بزرگ باشیم.

انقلاب اسلامی از آغاز پیروزی پرچم مبارزه با استکبار، و استعمار را برافراشته و مایه روشنی چشم ملت‌های مستضعف جهان گردیده است از این رو استکبار جهانی از ابتدا تا به امروز از هرگونه دشمنی و فتنه انگیزی بر علیه ایران اسلامی فروگذار نکرده است و ملت مسلمان و ایستاده ایران هم هر بار مشت محکم تری بر دهان آنان کوبیده است.

رمز موفقیت انقلاب اسلامی و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی "تبعیت از ولایت فقیه"، "وحدت و مقاومت ملی " و "حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های نیاز انقلاب " است.

انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی (ره) و در ادامه هدایت‌های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است و موفقیت‌های حیرت انگیز و تأثیرات شگرف در محیط بین الملل را بیش از هر مقطع تاریخی دیگر آشکار ساخته است.

اکنون که، دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی معترفند که درمقابل سیل اراده مردم فهیم و خداجوی ایران یارای مقاومت ندارند و درمقابل عزت واقتدارآن‌ها سرتعظیم فرودآورده اند لازم است همه دست اندرکاران نظام از اجرایی، نظارتی و قانون گذاری بیش از بیش با اتکاء به قدرت لایزال خداوند متعال و توانائی مردم در پی حل و چاره جویی مشکلات کشور باشند.

سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان همگام با مردم شریف و شهید پرور استان با حضور گسترده در یوم الله ۲۲ بهمن ماه ضمن تأیید راه شهیدان و تحکیم دستاورد‌های انقلاب با همان روحیه انقلابی با خلق حماسه‌ای تماشایی بیعت مجدد خود را با، ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام می‌نماید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار