مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:
مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ذلت معاندان و دشمنان را به نمایش می‌گذارند
کد خبر: ۸۹۸۷۲۰۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن دعوت مردم ولایتمدار به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن افزود: در سایه تفکر پویای تشیع و رهبری فقیه زمان‌شناس، بنیادهای تفکر مادی‌گرایان متزلزل گشته و با حرکت مؤمنانه، مقتدرانه، منطقی و سرشار از اعتمادبه‌نفس، تحقق وعده الهی در یاری دین خدا و تشکیل حکومت اسلامی به جهانیان ثابت شده است.

حجت الاسلام علی متین اظهار کرد: در حالی سی و نهمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می‌گیریم که با هدایت و درایت هوشمندانه امام راحل و رهبر حکیم انقلاب‏، دشمنان ما که دشمنان بشریت و اخلاق و دین هستند، بیش از هر زمان دیگری در موضع ضعف و زبونی قرار دارند.

وی گفت: با امید و توکل به خدا و به ‌کار بستن عقلانیت در ذیل آن و در پرتو اعتمادبه‌نفس و بی‌اعتمادی به شیطان اکبر و قدرت‌های مادی به‌زودی شاهد پیروزی‌هایی بزرگ‌تر در جهان خواهیم بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان افزود: اکنون موج بزرگی که انقلاب اسلامی ایجادکننده آن بوده است، تمام ملل اسلامی و آزادی‌خواه را در برگرفته و ندای عدالت‌خواهی و استکبارستیزی به خواسته مشترک همه انسان‌های آزاده تبدیل‌شده است.

حجت الاسلام متین ادامه داد: به شکرانه این موهبت الهی و گرامیداشت دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهیدان عزیز و در حمایت همه‌جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از ولی امر مسلمین، از عموم مردم شریف ایران به‌ویژه علمای اعلام، استادان محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان عزیز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جوانان و نوجوانان عزیز دعوت می‌کنم در راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن حضور به هم رسانند.

ارسال نظرات