خبرهای داغ:
با کسب 11 برد از 12 مسابقه

اتحاد قم با قهرمانی به لیگ برتر بسکتبال با ویلچر صعود کرد

تیم اتحاد قم با کسب 11 برد در 12 مسابقه و قهرمانی لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر مردان ایران به مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۲۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، چهارمین مرحله رقابت تیم‌های حاضر در فصل 1396 لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور به مدت دو روز به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد و چهار تیم حاضر در این مرحله در سالن ورزشی مجموعه ایثار قم با یکدیگر پیکار کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، چهار تیم اتحاد مصعومیه قم، هیأت‌ هرمزگان، شهرداری ارومیه و جانبازان فارس در این دو روز با یکدیگر مسابقه دادند و سرانجام تیم اتحاد قم با کسب پیروزی در سه مسابقه این مرحله به مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول باشگا‌ه‌های کشور دست یافت.

در حالی که رقابت این چهار تیم به شکل دوره‌ای برنامه‌ریزی شده و هر مرحله را یکی از تیم‌ها میزبانی کرد،‌ قوی‌ترین تیم مسابقات اتحاد قم بود که از 12 مسابقه خود در این فصل موفق به کسب پیروزی در 11 بازی شد و تنها یک بازی را به حریفان خود واگذار کرد.

در جدول رده‌بندی این مسابقات تیم اتحاد قم با کسب 11 برد، یک باخت و 23 امتیاز در صدر ایستاد و قهرمانی فصل 1396 لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر مردان ایران را جشن گرفت، ‌تیم جانبازان فارس در جایگاه دوم قرار گرفت و روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و تیم‌های شهرداری ارومیه و هیات هرمزگان سوم و چهارم شدند.

مرحله چهارم و پایانی مسابقات فصل 1396 لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر مردان ایران به میزبانی اتحاد قم برگزار می‌شود و بر این اساس چهار تیم در سالن مجموعه ورزشی ایثار قم با یکدیگر پیکار کردند و مسابقه نهایی برای تعیین قهرمان را تیم اتحاد قم با حساب 57 بر 43 از تیم جانبازان فارس برد و قهرمان شد تا این دو تیم مستقیما به لیگ برتر سال 1397 بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور راه یابند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار