خبرگزاری بسیج: 20 پروژه برق با صرف اعتباری بالغ بر 5/5 میلیارد تومان در مناطق ری، کهریزک، خاوران و قرچک، از سوی شرکت توزیع نیروی برق منطقه ری اجرا شده است.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۳۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

   

 

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ داود رحیمی، معاون مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح جهادی در منطقه برق شهرستان ری، سه پروژه مهم تعویض چراغ های بزرگراه شهید آوینی، تعویض لامپ های معیوب محله های امین آباد، جاده نظامی، اقدسیه، فیروزآباد، ظهیرآباد، عباس آباد و نفر آباد و نیز تعویض 400 کنتور معیوب به منظور کاهش تلفات برق با همکاری 20 اکیپ مناطق ری، کهریزک، قرچک، اسلامشهر، رباط کریم، لواسان، ورامین و خدمات فنی ستاد شرکت اجرا شد.

وی، با قدردانی از تلاش های مهندس خانی سرپرست منطقه برق قرچک، اظهار داشت: رفع ضعف ولتاژ محله های مسکونی، تجاری و صنعتی عشق آباد یکی از پروژه های مهم طرح جهادی شرکت توزیع برق بوده است که برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان صرف شده است.

رحیمی گفت: بالغ بر 300 میلیون تومان برای اجرای طرح جهادی در بزرگراه شهید آوینی، از خیابان شهید رجایی تا چهار راه فدائیان اسلام به طول 7 کیلومتر اعتبار صرف شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای مرحله بعدی طرح جهادی شرکت توزیع نیروی برق اشاره کرد و افزود: مهم ترین پروژه های در حال اجرا تعویض خروجی های 20 کیلوولت پست های 63 کیلو شهید رجایی و دولت آباد است که در کل هزینه ای بالغ بر 5/1 میلیارد تومان برای این پروژه صرف می شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شهرستان ری با قدردانی از مهندس صفوی منطقه 20 شهردار و مهندس بابازاده معاون شهری شهرداری در جهت صدور مجوز و همکاری های آنان در این زمینه ، همچنین از پیش بینی اعتبار 3 میلیارد تومانی برای اجرای طرح های جدید در دست اقدام خبر داد.

وی با اشاره به میزان آلودگی هوا در منطقه 20 اذعان کرد: به خاطر آلودگی شدید هوا در این منطقه، حباب لامپ های معابر و بزرگراه ها خیلی سریع سیاه می شود و برای جلوگیری از کاهش نور تیرهای برق مسیرها، هر 6 ماه یک بار اقدام به نظافت و شستشوی حباب ها می کنیم.

مهندس رحیمی اظهار داشت: با توجه به کاهش نزولات جوی به احتمال زیاد تابستان امسال با مشکل کم آبی و به تبع آن کاهش تولید نیروی برق مواجه خواهیم شد و از هموطنان خواست با رعایت الگوی مصرف، استفاده از نیروی برق را مدیریت کنند.   

وی افزود: شهروندان برای گزارش خاموشی های محله خود می توانند با سامانه 3512 تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خاموشی ها اقدام نماییم.

ارسال نظرات