مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو:

انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو در جمع کارکنان سپاه این شهرستان، گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها رژیم طاغوت را از بین برد بلکه معادلات جهانی را نیز تغییر داد و انقلابی مردمی را شکل داد.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۷۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رشیدی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری فردی الهی به پیش می رود و اندیشه و شعار هایش بر گرفته از مکتب اسلام است و علت اساسی دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی و مردم ایران این است که با سلطه گری بیگانگان در مبارزه است .

وی اضافه کرد: عزتی که در انقلاب برای ایران بوجود آمد مردم آن را با هیچ چیز عوض نخواهند کرد و دشمنان این عزت و استقلال ما را نمی خواهند چراکه این به شدت با منافع آن ها در تضاد است .

حجت الاسلام علی رشیدی تاکید کرد: انقلاب در منطقه و سطح جهان ابهت و هیمنه استکبار و در راس آن آمریکا را بهم ریخت و موجب بیداری اسلامی شده و این برای استکبار بسیار ناراحت کننده است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو ضرورت تبیین راه، روش و آرمان ها و گفتمان نجات بخش امام راحل را برای جامعه  مهم برشمرد و بیان کرد: امروز وظیفه آحاد ملت تلاش برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی بوده تا ثمره میوه شیرین دین و انقلاب اسلامی در کام تشنگان معارف الهی ریخته شده و دشمنان نابود شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها