مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

فرار نمودن شیطان، نزول ملائکه و از بین رفتن نفاق؛ آثار معنوی صلوات برمحمد و آل محمد

به منظور ارتقاء بینش اعتقادی؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع پایوران ناحیه اقدام به ایراد سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۹۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در این جلسه ضمن بیان فضائل صلوات بر محمد و آل محمد گفت: صلوات باعث می‌شود، شیاطین بروند و ملائکه بیایند. باعث می‌شود رحمت خدا جذب شود. در روایت داریم: «إرفعوا أصواتکم بالصّلاة علىّ فإنّها تذهب بالنّفاق». فرمود:: بلند صلوات بفرستید که بلند صلوات فرستادن نفاق را از بین می‌برد.
وی در ادامه افزود: یکی از آثار زیاد صلوات در روایات فراوان هست که باعث پاک شدن گناهان می‌شود. امام هشتم علیه السلام فرمود:: «مَنْ لَمْ یقْدِرْ عَلَى مَا یکَفِّرُ بِهِ ذُنُوبَهُ فَلْیکْثِرْ مِنَ الصَّلَوَاتِ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ فَإِنَّهَا تَهْدِمُ الذُّنُوبَ هَدْما». گناهان را منهدم می‌کند. نور که بیاید دیگر ظلمت نیست. گناهان را ذوب می‌کند. پیامبر ما فرمود:: «مَنْ صَلَّى عَلَی مَرَّةً لَمْ یبْقَ لَهُ مِنْ ذُنُوبِهِ ذَرَّة». اگر کسی یک بار بر من درود بفرستد، ذره‌ای از گناهانش باقی نمی‌ماند. مثل قطره‌ای که وصل به دریا بشود. چون صلوات اتصال است، صله است.
وی همچنین اذعان کرد:البته بحث کیفی بودن عمل نیز مطرح است. چطور بعضی از افراد با گفتن ذکر بسم الله الرحمن الرحیم روی آب راه می‌روند آیت الله بهاء الدینی با یک صلوات تحول ایجاد می‌کنند و با سه تا صلوات سه عذاب برزخی را برطرف می‌کنند و علتش هم این است که ما‌ها به حقایق اذکار به حد باور نرسیده ایم و توحید واقعی هم نداریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار