همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر از چندین طرح عمرانی و خدماتی به ارزش 67 میلیارد و 300 میلیون ریال طی آئینی در شهرستان اهر بهره برداری شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۹۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این آئین مخزن دو هزار مترمکعبی برای افزایش ذخیره آب و 10 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر با بیش از 11 میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
10 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی و اورژانس اجتماعی اهر نیز با یک میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
احداث و اصلاح خطوط 20 کیلوولت و پست هوایی در داخل شهر اهر و روستاها، نصب چراغ در نقاط مختلف و چند پروژه برق رسانی و یک واحد آموزشی خیرساز 2 کلاسه در روستای شنقوش آباد نیز با بیش از 40 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
راه اندازی بازارچه میوه و تره بار در قالب طرح ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهر در86 غرفه با سازه های سبک و کانکس در نقاط مختلف با سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه کرد، آغاز احداث ساختمان آموزش بهورزی در شهرک شیخ شهاب الدین اهری و مرکز سلامت محله چلب وردی از دیگر طرح های مورد بهره برداری است.
در این آئین از طرح آبرسانی به روستاهای ون آباد، عسگرآباد، بینق، کردلقان، صومعه و علیرضا چایی، راه روستای علیرضاچایی، مدرسه سه کلاسه روستای قلندر و گازرسانی به روستای سراجه لو، بهسازی و آسفالت راه روستای زردخانه، طرح هادی روستای ورگهان و ساختمان مرکز سلامت روستای ورگهان با بیش از 11 میلیارد و 200 میلیون ریال بهره برداری شد

ارسال نظرات