به قلم علیرضا زمانی؛

انقلاب اسلامی؛ راه که آمدیم، مسیری که در پیش داریم...

کد خبر: ۸۹۸۷۳۰۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ علیرضا زمانی از فعالان دانشجویی دانشگاه فنی یزد، یادداشتی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر کرده، که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا ﴿۸۱﴾
و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است (سوره اسراء ایه ۸۱)
مقام معظم رهبری:دهه‌ى فجر، در حقیقت مقطع رهایى ملت ایران و آن بخشى از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا
کرده است. ۱۳۶۹/۱۰/۱۱

ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استکبار ستیز ایران اسلامی در انقلاب شکوهمند ۵۷، با لبیک به مقتدا و رهبر خویش، کاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شکست و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه را بنا نهادند.

اعجاز روشنی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بر تارک تاریخ نشسته میراث گران‌بهای سال‌ها ستیز ملتی است که به اشارات امام بیداری‌ها، سیطره نظام استبداد و سلسله طاغوت را بر هم نَتابیده و با پایمردی به آرمان‌های والای خود که بر افراشتن پرچم توحید، حاکم ساختن نظام مردم سالاری دینی و تجلی فرهنگ ریشه گرفته از اسلام ناب بود، دست یافت.

ما امت دلاوری هستیم که از آتشفشان حادثه‌ها با امداد ایمان و رهبری ولایت گذر کرده‌ایم، در عرصه جنگ سخت پیروز بوده‌ایم، در ستیز نرم فرهنگی سرافراز شده‌ایم و شعله‌های خشم و شکست را بر دشمن عاجز، آوار کرده‌ایم و اکنون باید آخرین راهبرد مانع تراشانه استکبار جهانی را که شاخه اقتصادی جنگ نرم است با عزم و صبر در سایه اقتصاد مقاومتی، قاطعانه، عزتمندانه ومقتدرانه درهم فکنیم و خرمشهر تازه‌ای فتح کنیم و به فتح مبینی که در پس این واقعه است، دست یابیم که این وعده روشن و مژده آشکار خداوند است.

«إِنَّ الَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَمُواْ تَتَنزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَئکَةُ أَلَّا تخََافُواْ وَ لَا تحَْزَنُواْ وَ أَبْشِرُواْ بِالجَْنَّةِ الَّتىِ کُنتُمْ تُوعَدُون»
و اکنون ماییم و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل است؛ ماییم و رهبر فرزانه‌ای که به خلوص، درایت، و صلابت‌شان می‌بالیم؛ ماییم و انسان‌های آزادی‌خواه جهان که چشم به مهم‌ترین و ارزش مندترین سرزمین اسلام دوخته‌اند؛ ماییم و سردمداران کفر؛ ماییم و هجوم نرم فرهنگی در جبهه‌های متعدد. ماییم و فتنه‌های گوناگون و بصیرتمان؛ ماییم و میراث‌داری این انقلاب عظیم؛ راسخ و استوار، وفادار، و متعهد؛ نه بیم شکست داریم، نه خوف پیروزی دشمن، و نه ترس بر جای ماندن کوله‌بار رسالت‌ها.
پشت سر گذاشتن هر سالگرد پیروزی انقلاب، نشان از عبوری هوشمندانه و موفقیت آمیز از گردنه‌های صعب‌العبور انقلاب اسلامی دارد؛ که با سر انگشت هدایت، درایت و تدبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی و بصیرت و هوشمندی مردم شجاع و مقاوم ایران اسلامی و شناخت و درک درست لحظه‌ها و حضور به موقع در صحنه‌های مختلف مورد نیاز رقم می‌خورد.

ملت بیدار ایران اسلامی پرچم نهضت امام خمینی ره را به دوش گرفته وبا تلاش جدی خود می‌کوشد؛ با حمایت و اجرای منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی وتلاش و کوشش در مسیر پیشرفت‌های علمی در عرصه‌های هسته ای، سلول‌های بنیادین، فناوری‌های نانو، هوافضا و... زمینه رشد و شکوفایی وسربلندی کشور رادر میان ملت‌های منطقه فراهم آورد، از این رو ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر نیازمند به وحدت کلمه بوده و با فرمایشات مقام معظم رهبری امید دشمنان را به یأس و نا امیدی مبدل خواهیم کرد؛ و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
علیرضا زمانی - دهه فجر ۱۳۹۶
ارسال نظرات