در بخشی از این بیانیه آمده است:بر همه مسولین و خادمین ملت ایران اسلامی واجب است نگذارند این درخت تنومند انقلاب اسلامی در تندباد بیرونی و آفت های درونی از ثمر بایستد بی شک عمل به منویات مقام عظمای ولایت در تحقق اقتصاد مقاومتی شرط لازم استمرار و ثمربخشی این انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۰۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

قسم به فجر و درود بر فجرآفرینان

ملت سرافراز ایران
جامعه جوانان و دانشگاهیان استان یزد

۴۰ سال است خورشید تابناک رهایی بخش اسلام بر آسمان ایران اسلامی طلوع کرده و با پرتو انوار قدسیه اش ظلمات شب پرستان زورگو را به نابودی کشانده است و نسیم کرامت را از افق سربلندی ملتمان بر آسمان ملت‌های مسلمان به وزیدن انداخت است.

احسنت بر دلیر مردان و زنان فجرآفرین که روح امید را نه فقط در ایران بلکه در سرتاسر جهان گستراندن و خشم زورگویان عالم از انقلاب اسلامی را ریشه در همین استشمام دل انگیز ندای انقلاب اسلامی ایران می‌بایست جستجو کرد.

یاد کنیم در بهار آزادی از همه پیش گامان عرصه ایثار و شهادت و امام شهدا که بی شک معنویت وجودشان سد ظلم را فرو ریخت.

بر همه مسولین و خادمین ملت ایران اسلامی واجب است نگذارند این درخت تنومند انقلاب اسلامی در تندباد بیرونی و آفت‌های درونی از ثمر بایستد بی شک عمل به منویات مقام عظمای ولایت در تحقق اقتصاد مقاومتی شرط لازم استمرار و ثمربخشی این انقلاب است. باشد که رهروان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

بسیج دانشجویی پردیس شهیدان پاکنژاد یزد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از تمامی دانشجویان و اساتید گرامی جهت شرکت در جشن پرشکوه ٢٢ بهمن، دعوت بعمل می‌آورد.

بسیج دانشجویی پردیس شهیدان پاکنژاد یزد
ارسال نظرات