نشست بصیرتی بسیجیان در ایوانکی برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر؛ نشست بصیرتی با حضور بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ایوانکی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۲۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، مهدی لباف کارشناس فضای مجازی سپاه گرمسار در نشست بصیرتی که با حضور بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ایوانکی برگزار شد، گفت: استفاده بیش از حد اینترنت، به وابستگی شدید روانی و فکری می انجامد. با ورود اینترنت و رایانه به درون خانواده ها ، بین والدین، معلمان، مربیان ودانش آموزان(فرزندان)جدایی فکری وعاطفی، رخ می دهد.نتیجه تحقیقات نشان می دهد که درصد بالایی از جوانان و نوجوانان از اینترنت برای فعالیت های بیهوده ای نظیر دوست یابی،بازی وصحبت بایکدیگر استفاده می کنند.

وی افزود: نوجوانی که پشت میز رایانه موبایل و تبلت و اینترنت نشسته است،برنامه های سایت را لذت بخش تراز سخنان پدر ومادر وتکالیف مدرسه می داند. درنتیجه، درارتباطات ، رفتار وزندگی اجتماعی او اختلال ایجاد می شود.

لباف  با توجه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد فضای مجازی گفت: فضای مجازی حقیقتا قتلگاه جوانان و نوجوانان ما شده است.الآن یک منطقه عظیمی از این فضا در اختیار دشمن است و هر کار می خواهد می کند و انواع ضربه ها را به ما می زند شما هم البته کار کردید و خوب کار شده لکن کافی نیست.
وی افزود: باید یک شبکه پیام رسان وسیع با ظرفیت ۲۰میلیونی ایجاد کنید با تمام جذابیت هایی که شبکه های آن طرفی دارند. باید کاری کنید که مردم دیگر نیازی به تلگرام نداشته باشند.
کارشناس فضای مجازی سپاه گرمسار  از بسیجیان خواست از پیام رسان های داخلی مانند پیام رسان سروش استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار