خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان به سرعت در حال پیشروی است
کد خبر: ۸۹۸۷۳۲۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، علیرضا عموزاده در جمع بسیجیان حوزه حضرت زینب(س) سمنان و در امامزاده یحیی(ع)سمنان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و با اشاره بر اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد: با بررسی درتمام عرصه ها می توانیم به این موضوع برسیم که ایران اسلامی پیشرفت بیشتری نسبت به زمان‌ شاهنشاهی داشته است؛این پیشرفت همچنان و باسرعت در حال پیشروی است تا به تکامل برسد.
این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: کشور در زمان شاهنشاهی به دست آمریکا و غرب اداره می شدو شاه مملکت هیچ قدرتی از خود نداشت؛ تمام سرمایه ی کشور اعم از نفت به صورت رایگان و یا با کمترین قیمت در اختیار آمریکا و صهیونیسم قرار می گرفت.
وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران خود برای آینده کشور تصمیم می گیرند و هیچ غریبه ای حق دخالت در امور داخلی کشور ما را ندارد؛ ایران اسلامی امروز استقلال و آزادی دارد و ما این استقلال را از شهدا داریم.
عموزاده ادامه داد: شهدا با ایثار و فداکاری خود ما و ملت ما را تا همیشه سربلند کردند؛ ما به آن ها افتخار می کنیم و از خانواده های معظم آن ها برای تربیت چنین فرزندانی قدردانی می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها