خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) گفت: دشمنان فکر و تصور براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را باخود به گور می برند.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۲۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری در سالن اجتماعات شهرداری سمنان و در بزرگداشت دهه فجر ضمن گرامیداشت این ایام و همچنین اشاره به دستاوردهای انقلاب بیان کرد: در اوایل پیروزی انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی ایران اسلامی نیازمند واردات کوچکترین سلاح ها و تجهیزات نظامی بود ولی امروز ما به یک قدرت نظامی در منطقه و در جهان رسیده ایم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) افزود: ایران اسلامی در زمینه های مختلف اعم از نظامی به جایی رسیده است که دیگر کشورها تجهیزات نظامی را از ما خریداری می کنند؛ این قدرت و مقام ایران اسلامی همه با تدبیرو اندیشه های امام خمینی(ع) به دست آمده است و ما این انقلاب را مدیون امام(ره)و شهدا هستیم.
وی اظهارکرد: یکی از نکاتی که بنیان گذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره)به آن توجه داشت موضوع خودباوری،تکیه و اعتماد به جوانان بود؛ ما باید جوانان را باورداشته باشیم و به آن ها در مسیر پیشرفت نظام اعتماد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: همان طور که قدرت مردم ایران اسلامی باعث سقوط نظام شاهنشاهی و فرار شاه شد از این پس نیز این ملت دشمن را شکست می دهند و تمام نقشه ها و آرزوهایی که دشمنان دارند را از بین می برند؛ دشمنان باید فکر براندازی این نظام را به گور ببرند؛چرا که ملت ایران به هوش هستند و بصیرت دارند

ارسال نظرات
پر بیننده ها