نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین دستاورد انقلاب را تحول زیربنایی دانست.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۲۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی امروز در همایش «انقلاب اسلامی، روحانیت، استکبارستیزی» در مدرسه علمیه نواب مشهد اظهار داشت:  انقلاب اسلامی فراتر از اهداف آبادانی را دارد و حوزه های علمیه باید نگاه عمیق تر و وسیع‌تری به آرمان های انقلاب داشته باشند.
 
وی افزود: اولین دستاورد انقلاب، تحول زیربنایی است که اینها حاصل تلاش بیش از 1000 سال جهاد علما در عصر غیبت است.
 
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با بیان اینکه اولین مولفه دستاورد تحول زیربنایی انقلاب، تحول همگانی در اندیشه و فکر مردم است، ابراز داشت: در حقیقت تحول درونی یک انقلاب حقیقی است.
 
وی بیان داشت: امام خمینی (ره) از سال 42 کار فکری و ملت سازی را آغاز و در 22 بهمن 57 دولت سازی کرد و همه انبیاء و اولیای الهی در حقیقت کار را از فردسازی آغاز کردند. امام راحل احکامی که به  فراموشی سپرده شده بود را احیا کردند و این هنر ایشان بود.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه  با اشاره به اینکه در زمان  رژیم پهلوی کشور ما نقشی در تاریخ نداشت و منزوی بود، عنوان داشت: با تحقق انقلاب اسلامی شخصیت، ملیت و اراده ایرانی به منصه ظهور رسید و شاهد پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف بودیم اما متاسفانه در داخل کشور جریان‌هایی هستند که کارآمدی نظام را زیر سوال می‌برند.
 
وی  استقلال و تشکیل نیروهای مسلح مکتبی و اصلاح سیستم حکومتی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: اگر مردم درست انتخاب کنند اشکالات سیستم اداری رفع می‌شود مردم باید در انتخاب مدیران دقت لازم را داشته باشند چرا که اشکالاتی در سیستم اداری وجود دارد  به خاطر انتخاب نادرست مردم است و باید آنها را هدایت کرد.
 
سعیدی بیان داشت: احیای مقاومت از دیگر دستاوردهای انقلاب است و امروز ایران اسلامی پرچمدار مقاومت است.
 
وی با بیان اینکه امام راحل با انقلابی که ایجاد کرد دین را در دنیا مطرح کرد، افزود: احیای اندیشه دینی و بازگشت به دین از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه منطقه ای و بین المللی است.

وی اظهار کرد: تغییر در دو قطبی بودن جهان و مطرح کردن تقابل بین ایمان و کفر از دستاوردهای بین المللی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بوده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها