سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به فرمایشات رهبری بیان کرد: کلید شهادت اشک است، شهدای ما با گریه و اشک بر مظلومیت امام حسین(ع) و ائمه معصومین به این درجات بالا رسیدند.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۵۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸

سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سفر راهیان‌نور در تالار حکمت دانشگاه گیلان با گرامیداشت فرارسیدن 22 بهمن اظهار کرد: 22 بهمن هرسال، مردم با حضور پرشور و با به رخ‌کشیدن وحدت کلمه، تمامی نقشه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را نابود می‌کنند.

وی با تأکید براینکه مردم همواره پای نظام و انقلاب، علی‌رغم مشکلات ایستاده‌اند بیان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم همواره مشکلات را تحمل کرده‌اند ولی در مقابل ناعدالتی سکوت نمی‌کنند ولی باوجود همه این موارد وفاداری مردم ایران به انقلاب برای همه جهانیان حیرت آور است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به پروژه نفوذ دشمن برای ایجاد انحراف در مسیر رشد و شکوفایی انقلاب اسلام یتصریح کرد: خواب دشمن برای انحراف در مسیر انقلاب اسلامی هرگز تعبیر نمی‌شود و این مهم با درایت رهبری و هوشیاری ملت در مناسبت‌های مختلف از جمله 22 بهمن سبب ناکامی توطئه دشمنان داخلی و خارجی شده است.

وی با بیان اینکه جنگ بسیار ناشناخته است گفت: شاید تا قیامت بسیاری از اسرار دفاع مقدس مشخص نشود همان‌طور که بسیاری از افراد، اسرار عاشورا را هنوز نفهمیده‌اند‌.

عبدالله پور با اشاره به اینکه شهید سیرت‌نیا بانی اردوهای راهیان‌نور در دانشگاه گیلان بود گفت: آثار و برکات دفاع مقدس مربوط به شهدا است و دفاع مقدس صحنه‌ای از عاشورا را رقم زد‌.

وی با اشاره به سه عملیات پی‌درپی پس از فتح خرمشهر تصریح کرد: بسیاری از فرماندهان در آن عملیات‌ها گفتند که دیگر حاضر به فرماندهی نیستند به دلیل اینکه تعداد شهدا زیاد شده بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه نقش شهدای ارتش، ناجا و نیروی دریایی کمتر دیده می‌شود گفت: بسیاری از این افراد در عملیات رمضان بدون اینکه ترکشی به آن‌ها اصابت کند از تشنگی شهید شدند.

وی با ذکر خاطراتی از دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از رزمندگان یک‌بار وقتی همه خواب بودند پتوی رزمندگان را به موکت دوخت و صبح کسی نمی‌توانست از جایش بلند شود.

عبدالله پور با اشاره به رشادت‌های شهید خوش‌سیرت افزود: این سردار شهید اذعان داشت که هرچه دارد از یک ارتشی شهید به نام محسن جهانی است که اهل کاشان بود، این شهید با اخلاص تأثیر زیادی در زندگی شهید خوش‌سیرت داشت.

وی با تأکید بر اینکه شهدا هنوز کشور را اداره می‌کنند گفت: شهید جایی را که در آنجا است پاک و طاهر می‌کند، هرکه در مسیر شهید باشد شهید خود را متعهد می‌کند تا به او کمک کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایشات رهبری بیان کرد: کلید شهادت اشک است، شهدای ما با گریه و اشک بر مظلومیت امام حسین (ع) و ائمه معصومین به درجات بالایی رسیدند.

ارسال نظرات