فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب:

والفجر 8 اوج اقتدار نیروهای حفاظت و اطلاعات در تاریخ دفاع مقدس بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب 21 بهمن سالروز عملیات والفجر 8 این عملیات را نشانگر توانایی و اقتدار حفاظت و اطلاعات دانست.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۶۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در مراسمی که به مناسبت 20 بهمن سالروز عملیات والفجر 8 و روز حفاظت و اطلاعات با حضور خانواده شهدا، کارکنان و بسیجیان ناحیه خنداب برگزار شد، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و خصوصا 21 بهمن سالروز عملیات والفجر 8 این عملیات را نشانگر توانایی و اقتدار حفاظت و اطلاعات دانست و گفت: دو هدف مهم را از اجرای این عملیات دنبال می کردیم یکی انهدام توان رزمی ارتش عراق بود که ما به وسیله این عملیات باید ارتش عراق را مستاصل کرده و در این شبه جزیره منهدم می‌کردیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب تصریح کرد: هدف دوم این بود که صدور نفت عراق را به صورت صد در صد قطع کنیم که دسترسی به این اهداف با توجه به نیروی اطلاعاتی هوایی و زمینی دشمن بسیار مشکل بود.

سرهنگ پاسدار مهدی تحقق این دو هدف را در عملیات والفجر 8 به واسطه حضور نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دانست و گفت: با استفاده از نیروی حفاظتی و اطلاعاتی رزمندگان اسلام این عملیات یکی از بهترین عملیات‌های تاریخ جنگ تحمیلی محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز همه باید بدانیم و آگاه باشیم که هر آنچه داریم به برکت خون جوانانی است که با جانفشانی و ایثار در هشت سال دفاع مقدس در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب تصریح کرد: امام علی (علیه السّلام) میفرماید: لایرجون احد منکم إلا ربّه ولایخافن إلا ذنبه .{نهج البلاغه حکمت 82. هیچ یک از شما جز به پروردگار خود امید نبندد و جز از گناه خود نترسد.

در پایان با ارائه لوح تقدیر و هدایا از خانواده شهدای شهر خنداب تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات