سردار محمد مطهری با اشاره به اینکه امروز اکثر سدهای کشور به دست توانمند جوانان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه احداث می‌شود خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی حتی ساختمان‌های شهر کرمان را روس‌ها می‌ساختند.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۷۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار محمد مطهری امشب در مراسم افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح چهارراه ولیعصر(عج) کرمان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در کشور تلاش‌های زیادی شده است.

وی با اشاره به آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی گفت: هدف از انقلاب مردم ایران و امام خمینی(ره) کوتاه کردن دست استکبار از این سرزمین و اتکا به توانایی‌های جوان این آب و خاک بود.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه موفقیت‌های جوانان ما در عرصه‌های مختلف در جهان از آرمان‌های امام و انقلاب بود افزود: شعار ما می‌توانیم امروز به دست جوان این کشور محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز اکثر سدهای کشور به دست توانمند جوانان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه احداث می‌شود خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی حتی ساختمان‌های شهر کرمان را روس‌ها می‌ساختند.

سردار مطهری با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی و باور جوان این سرزمین کارهای بزرگی در کشور و استان در حال انجام است افزود: امروز در شهر کرمان پروژه‌های غیرهمسطحی که نیاز به تخصص بالایی دارد توسط همین جوانان انقلابی قرارگاه خاتم سپاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای براندازی این نظام از هر اقدامی کوتاهی نکرده است گفت: دشمن زمانی که از طریق تهدید سخت و در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران نتوانست نتیجه‌گیری کند دست به اقدامات دیگری زد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پس از جنگ سخت تهاجم فرهنگی و تهدیدات نرم را علیه ایران آغاز کردند یادآور شد: در سال 78 فتنه کوی دانشگاه تهدید نرمی بود که آمریکایی‌ها علیه این انقلاب و نظام طراحی کردند ولی نتوانستند نتیجه بگیرند.

وی با بیان اینکه 10 سال بعد فتنه سال 88 نیز توسط دشمن طراحی شد که آن هم برای آنها نتیجه‌ای به دنبال نداشت تصریح کرد: فتنه سال 96 که نتیجه مثلث عبری ، عربی و آمریکایی است هم توسط دشمن طراحی شد.

سردار مطهری با اشاره به عدم موفقیت دشمن در این سالها گفت: هرچند فتنه 96 در نطفه خفه شد اما مردم و مسئولان باید هوشیار باشند زیرا دشمن دست‌بردار نیست و از طرق مختلف به دنبال ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات