عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشکلات وجود دارد اما مردم پشتیبان انقلاب هستند، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام می‌کنند و 39 سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۹۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری به نقل از فارس؛ پژمان احمدی با بیان اینکه مردم ایران همواره پشتیبان انقلاب هستند، اظهار کرد: فردا مردم همیشه در صحنه ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام می‌کنند و 39 سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: مشکلات و نارضایتی‌هایی وجود دارد اما مردم پشت انقلابشان هستند و نمی‌توان آن عده قلیلی که به مقدسات توهین کردند و مسیر را اشتباه رفتند، نماینده ملت ایران دانست.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری با استناد به بیانات امام خمینی(ره) که فرمودند ضدانقلاب کسی است که وظیفه خود را به‌خوبی انجام ندهد، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مسؤولان در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند و وقت آن است که به خودشان بیایند.

احمدی تصریح کرد: از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب رسیدن به تعالی است و این امر جز با کار درست محقق نمی‌شود.

وی خطاب به جوانان و دانشجویان گفت: باید شرایط فعلی کشور را با گذشته سنجید و آن‌چه بوده‌ایم را با آن‌چه که هستیم مقایسه کرد و آن‌گاه نسبت به انقلاب موضع گرفت.

ارسال نظرات