صداوسیمای مرکز زنجان همچون گذشته برای پوشش حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن برنامه ریزی گسترده ای را انجام داده است .
کد خبر: ۸۹۸۷۴۲۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، «خیابان امام» عنوان ویژه برنامه ای است معاونت صدای مرکز زنجان  را با موضوع پيوند دوباره مردم با آرمان هاي انقلاب  به طور زنده پخش خواهد کرد.

اين برنامه راديويي روز يكشنبه همزمان با راهپيمايي باشكوه  يوم الله 22بهمن از ساعت 8/30 صبح تا 11/30به مدت 180 دقیقه روي آنتن مي رود.

در «خیابان امام» آیتمهای نظیر گزارش مردمي ، ارتباط با مرکز شهرستان ها ، ارتباط با رادیو های سراسری و استانی ، سرودهای حماسی و دهها آیتم دیگر تقديم مخاطبان خواهد شد. تهیه کننده نیز آقای میثم نبی  خواهد بود .

معاونت سیمای مرکز نیز همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن با ویژه برنامه «حماسه حضور»شور، حضور و اقتدار مردم استان را بار دیگر در قاب شبکه اشراق به تصویر می کشد.

«حماسه حضور» از ساعت 8/30 نا 12/30پخش خواهد شد و ارتباط با شبکه های سراسری ، ارتباط تلفنی با خبرنگاران آزاد شهرستانها، موسیقی های شاد و حماسی ، حضور کارشناس در برنامه ، ارتباط مستمر با محل راهپیمایی در شهر زنجان و ..... از آیتمهای این ویژه برنامه خواهد بود. تهیه کننده این برنامه حسن دهقان است .

معاونت خبر نیز همگام با سایر معاونتهای تولیدی مرکز برنامه ریزی ویژه ای را برای این روز باشکوه انجام داده است . در این راستا خبر مرکز زنجان با اعزم 6 اکیپ به سطح شهر زنجان و همچنین 15 اکیپ خبری درسایر شهرها بیعت مجدد مردم انقلابی استان با آرمانهای امام و شهداء را به تصویر خواهد کشید .

لازم به ذکر است این مرکز با بهره برداری از 2 واحد سیار تلویزیونی ، یک دستگاه sng ، دوربین پرنده، کرین ، 11 دستگاه دوربین راهپیمایی مردم زنجان را پوشش خواهد داد . حسن دهقان تهیه کننده برنامه «حماسه حضور» میهمان مخاطبان خوهد بود.

ارسال نظرات