مردم اردبیل در حضوری بی نظیر با وحدت و انسجامی وصف ناشدنی با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بصیرت، هوشمندی و عشق و ارادت به نظام اسلامی، شهدا و ولایت را متجلی ساختند.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۲۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

حماسه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان اردبیل متجلی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با سراسر کشور و جای جای میهن عزیز اسلامی، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 96 سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ساعت 10 صبح امروز یکشنبه با حضور گسترده، حماسی، پرشور و باشکوه اقشار مردم و مسئولین کشوری و استانی در جای جای استان اردبیل برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل و استاندار و دیگر مسئولان استانی هم در صفوف فشرده مردم حضور داشتند و امروز به معنای واقعی همه یک مشت گره کرده بودند و تفاوتی بین مردم و مسئولان نبود و همه یکپارچه و یک صدا فریاد مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سردادند.

اردبیل اویاخدی، انقلابا دایاخدی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر آل سعود، مرگ بر فتنه گر از جمله شعارهای مردم استان در این راهپیمایی بود.

حضور اقشار مردان و زنان، جوانان، کودکان و نوجوانان، تشکل های سیاسی و اجتماعی، دانشجویان و دانشگاهیان، طلاب و حوزویان، مسئولین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، و ... و همراه داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته های مختلف در حمایت از انقلاب اسلامی، بیعت با امام (ره) و رهبری و شهدا، و محکومیت جنایات استکبار جهانی از جلوه های ویژه این مراسم حماسی و دشمن شکن بود.

ارسال نظرات