مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان

راهپیمایی 22 بهمن تجلی وحدت ماست

مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان گفت: راهپیمایی 22 بهمن نماد وحدت و پایبندی مردم نسبت به ارزش های نظام است
کد خبر: ۸۹۸۷۴۳۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، اظهار داشت:در کشور اقوام و قومیت‌های مختلفی در کنار هم زندگی می‌کنند که نماد اتحاد و وحدت هستند.


مولوی دهانی افزود: یکی از شاخصه‌هایی که امنیت کشور را تامین و تضمین می‌کند حضور و مشارکت گسترده مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و مناسبت‌های ملی و مذهبی است که راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان بزرگترین جشن ملی ایران یکی از این عرصه‌هاست.

وی ادامه داد: برادران اهل سنت در سیستان و بلوچستان همیشه در همه صحنه‌ها به عنوان یک ایرانی پا به پای برادران شیعه هر کجا لازم بوده است از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع و پشتیبانی کرده‌اند و این موضوع را با حضور گسترده خود در راهپیمایی‌هایی بزرگی مانند ۲۲ بهمن به اثبات رسانده‌اند.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان اظهار داشت: امسال نیز در این راهپیمایی اهل سنت حضور گسترده‌تری نسبت به سال‌های قبل خواهند داشت چرا که امسال دشمن تلاش‌های زیادی کرد برای اینکه مردم را از نظام دلسرد کند و انگیزه آن‌ها را برای مشارکت در وقایع سیاسی و اجتماعی کشور کم کند، اما مردم ما می‌فهمند و برای مقابله با این دسیسه‌ها حضور گسترده‌تری خواهند داشت. در واقع با همین حضور و مشارکت مردم می‌توانند پشتیبانی خود از نظام و انقلاب را نشان دهند.

مولوی دهانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران همواره با حمایت مردم و رهبری استوار مانده و نیاز است مردم ما در این راهپیمایی نیز با حضور حداکثری به تقویت بنیان‌های نظام کمک کنند
ارسال نظرات