نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با یادآوری حضور گسترده مردم در ایام‌الله ۲۲ بهمن سال‌های گذشته، گفت: مردم نیاز به توصیه ندارند و همه با آگاهی و بصیرت، امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۴۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: انقلاب ما امروز به یک سن کمال رسیده است و کسانی که در اوایل انقلاب ابرقدرت بودند و کسی قدرت نه گفتن در مقابل آن‌ها را نداشت امروز در برابر ایران به ذلت کشیده شده اند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: ملت ایران استقلال، عزت و آزادی را بر همه چیز ترجیح می‌دهند و کشور ما به واسطه رهبران دینی و ملتی آگاه روز به روز در حال پیشرفت است.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از انقلاب پزشکانی که در کشور ما وجود داشت بعضا مال کشور‌های دست چندم بود، ولی امروز به برکت انقلاب در حوزه درمان افراد متخصصی داریم که در عرصه جهانی حرف برای گفتن دارند و در حوزه درمانی در سطح بسیار بالایی قرار داریم.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه یکی از ثمرات بزرگ انقلاب، معنویت است، گفت: ما در همه چیز به خدا نیاز داریم اگر به خدا تکیه کردیم همه چیز برایمان فراهم خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اذعان داشت: در قبل از انقلاب، دنیا به دو بخش بلوک غرب و شرق تقسیم شده بود و دنبال حذف دین از زندگی بشریت بودند که با پیروزی انقلاب، دین بار دیگر به صحنه آمد و انقلابی پایه‌گذاری شد که الگویی جهانی شده است.

وی اظهار کرد: وقتی که با نام خدا کاری را آغاز کردیم قطعا خدا بزرگترین پشتیبان آن حرکت خواهد بود و عنایت الهی در تمام زوایای این نظام در طول این سال‌ها کاملا مشهود است.

حسینی‌شاهرودی گفت: انقلاب ما رویش‌های خاص خود را داشت و نمی‌توان آن را به زمان و منطقه‌ای خاص محدود کرد، چون این حرکت جهانی است که در ایران آغاز شده و به تمام جهان گسترش خواهید یافت.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: انقلاب ایران همواره زنده و پویا است و این به دلیل رویش‌هایی است که در داخل و خارج از مرز‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما انقلاب مظلومین است و برای جهانیان شعار وفاداری، بیداری، حمایت و کمک به مظلوم را دارد.

حسینی‌شاهرودی افزود: انقلاب اسلامی برای ملت ایران سربلندی، استقلال و آزادی آورده و مردم این مهم را درک کرده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مردم عظمت جایگاه رهبر معظم انقلاب در عرصه جهانی را می‌بینند و همواره آمادگی حراست از انقلاب و جایگاه رهبری به عنوان بزرگترین و اصلی‌ترین رکن انقلاب، را دارند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز با گذشت ۴۰ سال تمدن اسلامی را در جهان گسترش داده است.

حسینی‌شاهرودی در ادامه با یادآوری حضور گسترده مردم در ایام‌الله ۲۲ بهمن سال‌های گذشته، گفت: مردم نیاز به توصیه ندارند و همه با آگاهی و بصیرت، امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا خواهند کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: سطح آگاهی ملت به اندازه‌ای بالا است و با توجه به درک صحیح از موقعیت کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان، همه به میدان می‌آیند.

وی اظهار کرد: در طول عمر انقلاب مردم همواره در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند، حتی در دوران جنگ تحمیلی هم با وجود تهدیدات صدام به بمباران شهر‌ها مردم بازهم به صحنه می‌آمدند.

حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: این برای همه جهان مشخص شده است که انقلاب زمانی به پیروزی رسید که چیزی نداشتیم، ولی امروز آنقدر قوی شده‌ایم که دشمنان خدا در هر جای جهان از ایران حساب می‌برند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات