22 بهمت تجلی قدرت ایمان در برابر تاریگی و ظلمت بود
کد خبر: ۸۹۸۷۴۴۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، ۲۲ بهمن فرا رسید. انقلابی که تاب تحقیر ایران، طاقت جدایی یک وجب از خاکش را ندارد، فرارسید، انقلابی که حتی کودکانش عهدنامه ترکمن چای و گلستان را به بازی می‌گیرند و بجای امضای شاهان به آن "نه" می‌گویند، آمد. انقلابی که پایان عمر کمونیست را نوید داد، مرگ صدام متجاوز را رقم زد و به فرمانروایی بلامنازع ۷۰ ساله شیطان بزرگ، آمریکا پایان داد، فرارسید.

انگار ما به اندازه زمان انبیاء، دست یاری و امدادالهی را دیدیم و چشیدیم.

نمی‌خواستند انقلاب شود، انقلابی شدیم. نمی‌خواستند باشیم و الان هستیم، چه بخواهند و چه نخواهند انقلاب هست و خواهد بود. این بودن بخاطر باهم بودن ملت ایران است و رشته پیوند این کنار هم بودن، ولایت فقیه است.

۲۲ بهمن زمان رونمایی از بزرگترین سلاح ایرانی هاست. یکسال هرچه طرح، تحریم و دسیسه‌ی ناامنی ریختند حالا قرار است با حول وقوه الهی به باد هوا برود. افسوس هرساله دشمنان ما بعد از ۲۲ بهمن این است که حیف از هزینه‌هایی که به رسانه‌ها و تفنگ‌های مزدور خود دادند.

۲۲ بهمن محل نمایش حول و قوه الهی است و مردمی که دراین روز حاضرمی شوند همان قدرت و قوه الهی هستند. تنها قدرت خداست که می‌تواند که با یک اجتماع دوساعته، اتحادیه سالانه دشمنانش را آشفته و پریشان کند و میز پر از مار‌های گزینه را ببلعد و بی گزینه کند.

امید ما این است که بجای تمام تاریخ پیش ازخود که سر بزنگاه به موقع حاضر نشدند، بیاییم. آنقدر بیاییم تا بیاید آنکه همه منتظر آمدنش هستند. بیاییم تا ببیند ما در زمان غیبتش لبیک می‌گوییم در زمان حضور که جای خود دارد.
 
احمد ملاشاهی
ارسال نظرات