خروش یکپارچه و بی نظیر مردم ولایتمدار سمنان در طلیعه فجر چهلم+ عکس

راهپیمایی مردم استان سمنان در سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان با شکوه هر چه تمام‌تر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۷۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، راهپیمایی مردم استان سمنان در شهرها، روستاها و شهرستان‌های مختلف این استان در سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف آغاز شده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز استان سمنان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و هر دقیقه به حجم جمعیت افزوده می‌شود.

مردم سمنان با حضور گرم و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن عزت آفریدند و دشمنان انقلاب را مأیوس کردند.

این راهپیمایی که به مناسبت جشن آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب و با حضور قشرهای مختلف مردم اعم از نوجوانان، جوانان، سالخوردگان، روحانیان، مسؤولان اجرایی، خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران، کسبه صنوف مختلف، نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی از میدان سعدی این شهر آغاز و به‌طرف میدان امام برگزار شد، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای انقلابی چون مرگ بر آمریکا و اسراییل و آل سعود، خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، ۲۲ بهمن‌ماه یوم‌الله و دیگر شعارهای انقلابی بار دیگر ضمن نفرت و انزجار از دشمنان خارجی و ضد انقلابیون داخلی، حمایت همه‌جانبه خود را از ولایت امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای اعلام کردند.

راهپیمایان که اکثر آنان پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پلاکاردهایی با مضامین انقلابی را با خود حمل می‌کردند، امسال پرشورتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در حالی‌ که بیشتر آنان به‌صورت خانوادگی در این مراسم شرکت کرده بودند، با حفظ روحیات انقلابی، بر تداوم انقلاب اسلامی به رهبری مقام عظمای ولایت تأکید کرده و با حضور خود خط بطلانی بر افکار شوم حامیان استکبار جهانی کشیدند و بانگ برآوردند تا زنده‌ایم از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع خواهیم کرد.

شرکت‌کنندگان در پایان راهپیمایی با اجتماع در میدان امام سمنان به قطع‌نامه راهپیمایی و سخنان حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گوش فرادادند.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی، حقوقی، نقاشی و اجرای سرودهای دسته‌جمعی دانش‌آموزی از برنامه‌های حاشیه‌ای جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال در مسیر راهپیمایی در سمنان بود که به شکوه و شادی این مراسم افزوده‌ شده بود.

راهپیمایی 22 بهمن در سمنان از میدان سعدی به سوی میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار