مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

مردم در 22بهمن وحدت و همدلی خود را به تماشا می گذارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع کارکنان موسسه عاشورا در کارگاه آزاد راه مراغه و هشترود، گفت: در راهپیمایی 22 بهمن این ملت بار دیگر با حضور وحدت و همدلی خود را در برابر دشمنان نشان خواهند داد.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۸۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی گفت: دشمن با دسیسه چینی کرده دنبال مشغول کردن خواص و تفرقه بین علما و نظام جمهوری اسلامی است.
وی پشتیبانی مردم از نظام و  ولایت را مهم خواند و اظهارداشت: درست است که در راس امور ولی فقیه و نایب امام زمان)عج) قرار دارد ولی پشتیبانی مردم اگر نباشد امام برحق مسلمین هم که باشد خانه نشین خواهد شد .

حجت الاسلام طالعی یادآور شد: فقر و فساد و تبعیض در نظام جمهوری اسلامی معنا و مفهوم ندارد و باید مسئولان به فکر تولید و اشتغال باشند تا مشکلات معیشتی مردم هم رفع شود.

وی به رهنمود های ولایت در خصوص اشتغال و ایجاد کار برای جوانان اشاره و بیان کرد: دشمن از تدابیر و رهنمود های رهبری می ترسد چراکه تدابیر رهبری راهبرد اصلی و کلیدی است .

حجت الاسلام طالعی رکن اصلی انقلاب را رهبری دانست و تاکید کرد: امروز این همه عزت و افتخار و پیشرفت های بزرگ کشور در سایه نظام جمهوری اسلامی و رهبری است .

وی اضافه کرد: امروز دشمن با تجربه و دوستان ناباب و کم تجربه با همکاری و هم دستی هم تلاش دارند ولایت را زیر سئوال برند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: اگر دولت به مردم و ملت رسیدگی نکند کارخانه ها تعطیل شوند شغل ایجاد نمی شود و فشار بر روی مردم بیشتر می شود.

وی اضافه کرد: دشمن در تلاش است تا اسلامیت این نظام را از ما بگیرد یا حداقل  تا جایی که می تواند اسلامی را از نظام جدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها