مرکز تست قند خون و فشار خون به مناسبت دهه فجر در راهپیمایی ۲۲بهمن شهرستان بشاگرد برای ارائه خدمات به مردم دایر شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۲۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سروان مجید حبشی مسئول کانون بسیج جامع پزشکی ناحیه سپاه بشاگرد با اشاره به برگزاری راهپیمایی باشکوه مردم ایران در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بسیج جامع پزشکی در این روز باشکوه با 10امدادگر، و داوطلب، در 2 پایگاه امدادی موقت در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، در کنار مردم حماسه آفرین بشاگرد بودند.
وی در ادامه با اشاره به خودروهای به کار گرفته شده در این مراسم افزود:۳ دستگاه آمبولانس، از جمله ناوگان و تجهیزات به کار گرفته شده در پوشش امدادی مراسم راهپیمایی 22 بهمن بشاگرد بود.
حبشی به ارائه خدمات درمانی در چادرهای سلامت بسیج جامع پزشکی اشاره کرد و بیان داشت: در طول مسیر راهپیمایی از 80 نفر شرکت کننده، تست سنجش سلامت با محوریت کنترل قند خون و فشار خون در چادرهای سلامت بسیج جامع پزشکی انجام شد. همچنین 5نفر نیز از خدمات درمان سرپایی بهره مند شدند .
حبشی در ادامه تصریح کرد:پوشش امدادی محل سخنرانی نیز از قسمت های دیگر این خدمت رسانی بود. همچنین دو تیم پیاده امدادگران هلال احمر نیز با و امکانات لازم، در طول مسیر راهپیمایی، در تکمیل چرخه پوشش امدادی این این مراسم شرکت داشتند.

ارسال نظرات