راهپیمایی باشکوه ‎ ۲۲بهمن در شهرستان بشاگرد برگزار شد

همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شهرستان بشاگرد در ساعات اولیه روز یکشنبه باحضور در شهر سردشت، صحنه های پرشور حضوری دیگری را خلق کردند.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۳۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبدگزاری بسیج هرمزگان، مردم ظلم ستیز شهرستان بشاگرد ساعت ‎ ۹:۳۰ صبح امروز با اجتماع در روبروی بیمارستان بقیه الله اعظم، پس از عبور از خیابان شهر سردشت در میدان امام علی(ع) این شهر اجتماع کردند.
حضور پرشور جوانان، دانش آموزان،دانشجویان و اقشار مختلف مردم بویژه زنان این شهرستان در راهپیمایی امروز مشهود بود.
دانش آموزان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی با مضامین شعارهای ضد استکباری انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای ضداستکباری ˈ مرگ بر آمریکا ˈ و ˈ مرگ بر اسراییل ˈ انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زدند.
عده ای از جوانان پرشور بشاگردی نیز با سردادن نوای ˈ حسین حسین شعارماست؛ شهادت افتخار ماست ˈ و ˈ ما اهل کوفه نیستیم؛ علی تنها بماند ˈ آمادگی خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.
فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان بشاگرد نیز در کنار شهروندان بشاگردی ازساعات اولیه راهپیمایی حضور داشتند.
راهپیمایی پرشور۲۲ بهمن در بخش گوهران و بخش گافر و پارمون برگزار شد و مردم با حضور در خیابان ها و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار