امروز مردم ولایتمدار هرمزگان همزمان با سراسر کشور با حضورپرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریاد مرگ بر آمریکا سر داده و حماسه مردمی خلق کردند.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۳۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان در حال برگزاری است.

مردم ولایتمدار و انقلابی استان هرمزگان از تمامی اقشارجامعه از جمله کودک، نوجوان، جوان، مرد و زن و نیز افراد سالخوره از ساعات اولیه با حضور بی بدیل خود در مکان برگزاری سی و نهمین و آغاز چهلمین سالگرد آن حماسه ای تماشایی در تاریخ این مرز و بوم خلق وبه یادگار گذاشتند و بار دیگر به ندای رهبرجمهوری اسلامی ایران لبیک گفتند.

حضور مردم هرمزگان با پوشش بومی مخصوص این استان در کنار آب های نیلگون خلیج همیشه فارس و طنین فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا حسین (ع) است و … شکوه و جلوه بسیار زیبایی به این حرکت و عزم ملی در نوارساحلی داده بود.

درخشش پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در دست افراد حاضر در این راهپیمایی و نیز مانور شناورهای دریایی در آب های نیلگون خلیج فارس بر شکوه این مراسم بیش از پیش افزوده است.

تداوم انقلاب و رمز پایداری آن در تبعیت از رهبری و دشمن شناسی است

حجت الاسلام علی اکبر میرزایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز؛ با اشاره به حضور باشکوه مردم بندرعباس در راهپیمایی ۲۲بهمن اظهار کرد: مردم بیدار و همیشه در صحنه بندرعباس همیشه فرق بین انتقاد و اغتشاش را می دانند و مردم آگاه می دانند که با اغتشاش کاری درست نمی شود و این همدلی است که باعث پیشبرد اهداف می شود.

وی تاکید کرد: حضور مردم نشان دهنده این است که نظام مقدس اسلامی خودشان را با هیچ چیز دیگر در دنیا عوض نمی کنند و ولایت فقیه و اصل نظام را قبول دارند لذا همین امر باعث حضور پرشور آنها در صحنه های انقلاب می شود و در کنار آن هم انتقاداتی به مسئولان دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر اینکه تداوم انقلاب و رمز پایداری آن در تبعیت از رهبری، دشمن شناسی و عمل به قانون است، گفت: مردم با حضور خود در همه صحنه ها و حمایت از ولایت فقیه سنگ تمام گذاشته اند، در حال حاضر وقت آن است که مسئولان برای مردم سنگ تمام بگذارند.

میرزایی با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت، قانون مداری و خدمت صادقانه سه اصل تداوم انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: هر زمانی که این سه اصل در کنار هم بودند ما پیروز بودیم و مردم آگاه باشند که تبعیت از ولایت یکی از اصول بسیار بسیار مهم است.

مردم آمده اند تا پشت دشمنان را بار دیگر به خاک بزنند

سرهنگ علی علینژاد، جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز: با تاکید بر اینکه حضور مردم نشان دهنده این است که همیشه پای نظام، انقلاب و همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند، اظهار کرد: حضور گسترده ملت در این راهپیمایی باشکوه در کنار دریای نیلگون خلیج فارس همان طور که امام خامنه ای فرمودند حماسه ای بی نظیر خلق می کنند.

وی تاکید کرد: مردم آماده آمده اند تا پشت دشمنان را بار دیگر به خاک بزنند و حضور با شکوه و پر نشاط خودشان را دوباره به عرصه ظهور برسانند.

جانشین سپاه استان خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب مردمی، دینی و قرآنی است و به همین دلیل به اسلام و قرآن پایبند هستند عشق به اهل بیت دارند و به همین منظور گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

مردم با بصیرت هرمزگان ثابت کردند در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند

عباس امینی زاده، شهردار بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: بر اساس پایداری به انقلاب و نظام ، پیروی از رهبر مغظم انقلاب، مبارزه با استکبار و وحدت ملی مردم در رسیدن به اهداف کلان نظام است این همبستگی مردم در توسعه آیند همه جانبه کشور بسیار تاثیر گذار است.

وی تاکید کرد: در طول تاریخ مردم با بصیرت هرمزگان ثابت کرده اند که هرچند مشکلات اقتصادی داشته باشند چون این انقلاب مردمی و با پشتیبانی امام راحل بوده؛ همچنان در تمام عرصه ها حامی انقلاب بوده و در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

مردم بصیر هرمزگان همیشه در صحنه های انقلاب حضور دارند

حسین هاشمی تختی، نماینده مردم هرمزگان درمجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه مردم هرمزگان همیشه در حفظ و حراست از این انقلاب پشت سر رهبری برای حل مشکلات کشور ایستاده اند، گفت: دشمنان باید ببیند که مردم آگاه و با بصیرت هرمزگانی در صحنه های انقلاب و در این راهپیمای با شکوه حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه ایمان، وجود رهبری مقدر و حضور مردم در کنار رهبر عزیزمان باعث حفظ این انقلاب شده است، اظهار کرد: تا وقتی که مردم پشت ولی فقیه است دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی توانند بکنند، دشمن کور است و نمی تواند این واقعیت ها و حضور مردم را ببیند.

انقلاب اسلامی ایران اصالت و ریشه ای قرآنی دارد

سردار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، در اجتماع با شکوه مردم پارسیان، با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جهانی که بعد از انبیاء و اولیای الهی، ظلمت و تاریکی آن را فراگرفته بود، با پیروزی انقلاب اسلامی، انفجاری صورت گرفت که بشریت به برکت این نور، راه عزتمندی، کمال و خداشناسی را پیدا کرده است.

روانکار، به تفاوت های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های دنیا اشاره کرد و افزود: انقلاب هایی که در سایر ملل رخ داد، انقلابی مادی و سلطه یک گروه بر گروهی دیگر بود، اما انقلاب اسلامی اصالت و ریشه ای قرآنی دارد که برگرفته از تعالیم و دستورات الهی است.

وی، با اشاره به اینکه امروز کشور در حوزه نظامی با مشکلی روبه رو نیست، عنوان کرد: در حوزه نظامی به خودکفایی صد در صد رسیده ایم و همه تجهیزات را در داخل تولید کرده و در برخی موارد سایر کشورها نیز صادر می نماییم.

فرمانده منطقه چهارم ندسا، ادامه داد: مشکل امروز ما، متأسفانه مدیران و مسئولان بی کفایتی هستند که کر و لال شده و پنبه را در گوش گذاشته اند و توصیه ها و نصیحت های رهبر معظم انقلاب را نمی شنوند.

روانکار، به موضوع سند ۲۰۳۰ نیز اشاره ای کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با صراحت خط بطلانی را بر این سند خفت بار کشیدند اما چرا یکدفعه مسئولان بخشنامه ابلاغ کرده و سرکشی از خانواده شهدا و گلگون کفننان را ممنوع اعلام می کنند و این چیزی جز نفوذ نیست و تا زمانی که جریان نفوذ در دستگاههای دولتی وجود داشته باشد کارکردن برای ملت سخت و دشوار خواهد بود.

وی، تهدیدات جارجی را بی تأثیر و خنثی دانست و خاطرنشان کرد: اگر تهدیدی از ناحیه خارجی وجود داشته باشد، جرأت اقدام آن نخواهد بود زیرا این دشمنان، ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس آزموده اند، اما همه نگرانی ها از داخلی هایی است که در خیابان کشف حجاب کرده و نگرانیم از آن افرادی که تز اجباری یا اختیاری بودن حجاب را پیشنهاد می دهند.

ایران اسلامی تمام معادلات استکبار جهانی را برهم زده است

حجت الاسلام مختاری، امام جمعه شهرستان حاجی آباد در جمع مردم ولایت مدار حاجی آباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما با قیام مردم فهیم و آگاه شکل گرفت و امروز این مردم فهیم و آگاه با پیروی از ولایت با حضور تماشایی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند.

مختاری افزود:انقلاب ما یک انقلاب بی نظیر در دنیا است که بیگانگان فکرش را هم نمی توانستند بکنند که این انقلاب ۴۰ سال دوام داشته باشد و استکبار جهانی شکست سختی به خاطر ایستادگی انقلاب ما خورده است.

وی عنوان کرد: استکبار زمان انقلاب فکر می کرد این کشور بیشتر از شش ماه دوام نخواهد آورد ولی این انقلاب در مقابل همه ناملایمتی ها ایستادگی کرد حتی امروز هم دشمن درصدد آن است تا با تحریم های ظالمانه می خواهند کشور ما را از پای در بیاوند.

امام جمعه حاجی آباد خطاب به مسئولین گفت: این مردم ولی نعمت شما هستند و باید قدر این ملت فهیم را دانست ملتی که با وجود همه مشکل ها پای انقلاب و نظامش ایستاده است.

مختاری بیان داشت: در زمان قبل از انقلاب کارگر ما حق دست زدن به آچار هم نداشت و ما وابسته به غرب بودیم و هیچ صنعتی از خود نداشتیم ولی امروز به لطف خداوند متعال کشور ما یک کشور پیشرفته در مسائل علمی، اقتصادی و صنعتی است.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب شاه حق هیچ گونه اظهار نظری در رابطه با ایران را نداشت و غربی ها تصمیم گیرنده بودند،افزود: امروز حرف اول منطقه را رهبر ایران می زند و اگر بخواهند در منطقه کار انجام بدهند باید اول ایران سر میز مذاکره حضور داشته باشد و ایران اسلامی ما به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است.

مختاری تصریح کرد:روزگاری در این کشور آمریکایی ها همه‌کاره بودند و وزیر و نخست وزیر ما را تعیین می‌کردند اما امروز ما عزت داریم و خودمان سرنوشت خود را تعیین می کنیم لذا رضا شاه پهلوی و بازماندگان خاندان فاسد پهلوی باید بدانند آرزوی بازگشت دوباره به ایران را به گور خواهند برد.

وی افزود: در کنار دستاوردهای استقلال، خودباوری و عزت، امروز به برکت انقلاب اسلامی در منطقه ناامن خاورمیانه از امنیت پایدار برخورداریم.

امام جمعه حاجی آباد با بیان این که نباید خودمان دستاوردهای نظام را سیاه‌نمایی کنیم ،ادامه داد: متأسفانه گاهی اوقات مشاهده می شود بر اثر قوم‌گرایی و جناح بازی دستاوردهای نظام را زیر سوال می‌برند که موجب ناامید شدن نسل جوان می‌شود.

مختاری با بیان این که هدف مردم از این انقلاب جاری شدن عدالت امیرالمؤمنین در جامعه بود، یادآور شد: علی‌رغم این که در تمامی عرصه‌ها گام‌های بلندی برداشته شده اما کمبودهای زمینه اجرای عدالت باید جبران شود.

وی افزود: در هر جایی ممکن است افرادی فاسد وجود داشته باشند اما نباید این را به کل سیستم تعمیم داد و از کاه کوه بسازیم.

امام جمعه حاجی آباد گفت: زمان طاغوت فساد سیستماتیک و قانونی بود و مسوولین به خود حق می‌دادند اموال مردم را چپاول کنند اما امروز این گونه نیست.

وی اظهار داشت: عوامل اصلی پیروزی انقلاب یعنی وحدت، معنویت، پایبندی به ارزش‌های اسلامی، اطاعت و تبعیت از رهبری و مبارزه با فساد و تبعیض و اجرای عدالت و احترام‌گذاشتن به مردم را جدی بگیریم و پشت سر مقام معظم رهبری از استقلال و عزت و جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

مختاری، تهدیدات جارجی را بی تأثیر و خنثی دانست و عنوان کرد: اگر تهدیدی از ناحیه خارجی وجود داشته باشد، جرأت اقدام آن نخواهد بود زیرا این دشمنان، ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس آزموده اند.

مختاری افزود: همان طور که رهبر عزیز فرمودند این مردم بصیر بین مشکلات و آنچه که امروز وظیفه ملی خود می دانند تفکیک قائل هستند و به پای انقلاب و نظام جانانه می ایستند و مسئولین هم بدانند گلایه مردم فساد و تبعیض است .

راهپیمایی ۲۲ بهمن بصیر و شجاعت ملت ایران را به رخ کشید

همزمان با ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ، انقلابی و با شعور شهرستان رودان راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با شعار های محکم مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل برگزار شد.

مسیر راهپیمایی بر خلاف سالهای گذشته طولانی تر و مدت زمان آن هم بیشتر بود، اقشار مختلف مردم فرهنگیان،دانش آموزان،زن و مرد ،خانه دار و شاغل ،کارگر و مدیر همه و همه در کنار هم آمده بودند که بگویند ما تا آخرین قطره خون خود پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران خواهیم بود و به استکبار و کشورهای ظالم هشدار می دهیم حق هیچ گونه امور ایران را ندارند.

حجت الاسلام مهدی رحمانی امام جمعه رودان در این مراسم گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن حامل ۲ پیام بود یک پیام به امریکا ،اسرائیل و حامیانشان که بدانند ملت با بصیرت و شجاعت در صحنه اند و از اسلام انقلاب ورهبری حمایت خواهند کرد و همه توطئه های انها را خنثی خواهد نمود.

وی افزود:پیام دیگر به مسئولین که بدانند راه بیرون رفت از مشکلات کشور پایبندی به اصول و مبانی انقلاب اسلام و انقلابی ماندن اتکاء به مردم سرمایه های داخلی . جوانان و اقتصاد مقاومتی و قطع امید از بیگانگان است.

امام جمعه رودان اظهار کرد:راهپیمایی امروز مردم رودان در تاریخ حضور پرشکوه مردم شهرستان بی نظیر بود ،مردم انقلابی شجاع و با بصیرت نشان دادندجانانه و با تمام وجود ازآرمانهای انقلاب اسلامی حمایت می کنند .

رحمانی خاطر نشان کرد:جواب حضور گسترده مردم با نجابت در راهپیمایی پر شکوه و تماشایی مردم خدمت صادقانه ،رفع مشکلات و تامین اشتغال جوانان است ،روز ۲۲ بهمن روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوت از زنجیر استعمار و بردگی استسمار بود .

 

ارسال نظرات