حمیدرضا حاجی بابایی در جمع مردم انقلابی شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: با طلوع انقلاب اسلامی، هیمنه تقسیم قدرت جهان به هم ریخت.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۴۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با سراسر کشور، مردم انقلابی و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری  با شکوه هرچه تمام تر ، امسال 22 بهمن تماشایی خلق کردند.

مردم همیشه در صحنه شهرکرد، مرکز استان نیز مسیر میدان انقلاب به سمت میدان 12 محرم و خیابان ملت تا آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها را با شور و حرارت انقلابی و بانگ تکبیر الله و اکبر و شعارهای دشمن شکن به همراه مسئولین و مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی طی کردند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، که سخنران ویژه این مراسم در شهرکرد بود، با تشکر از حضور یکپارچه و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: امروز ملت بزرگ ایران یکپارچه برای حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی به پا خواست.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را انقلاب کربلایی و عاشورایی خواند و افزود: هدف ما از انقلاب، فرهنگ عاشورا و کربلا و پیشبرد اهداف اهل بیت علیهم السلام در دنیا بود.

حاجی بابابی، با اشاره به جشن چهلمین سال انقلاب تصریح کرد: اگر از شهیدان پرسیده شود برای چه شهید شدند؟ قطعاً پاسخ خواهند داد؛ برای اینکه عدالت، اسلام، قرآن در جهان پرآوازه شود.

وی، ادامه داد: با شروع انقلاب اسلامی دنیا به دو قطب فرهنگی و اعتقادی تقسیم شد. دنیایی که قبلاً دو قطب قدرتی داشت، شوروی و آمریکا؛ کشورها را (مثل آلمان شرقی و غربی- کره شمالی و جنوبی و ...) بین خودشان تقسیم کرده بودند؛ اما با طلوع انقلاب اسلامی، هیمنه تقسیم قدرت جهان به هم ریخت.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام حضرت امام خمینی(ره) به گورباچف درباره شکسته شدن هیمنه ابرقدرتها، تصریح کرد: از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی، دنیای استکبار مقابل انقلاب ایستادند و سه محور؛ رهبری، مردم و قرآن را مورد حمله قرار دادند.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: در 40سال گذشته یک لحظه دنیای استکبار دشمنی با جمهوری اسلامی ایران را قطع نکرده و در این چهل سال نظام اسلامی پنجه در پنجه استکبار با هماوردی آمریکا نبرد می کند و حتی یک بار هم مغلوب آمریکا نشده ایم.

وی گفت: در طول این چهل سال هر روز و هر سال توطئه های آمریکا را خنثی کرده ایم. ما آمریکا را از کشور بیرون کردیم و این کفایت نمی کرد؛ لذا از منطقه خاورمیانه نیز دور کردیم.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی افزود: امروز آمریکای شکست خورده از ملت ایران و اسلام عزیز، توطئه های دیگری را طرح ریزی می کند.

سخنران ویژه مراسم 22بهمن در شهرکرد یادآور شد: آمریکا در سالهای اخیر به این جمعبندی رسیده که در جبهه نظامی هم نمی تواند با ملت ایران وارد مبارزه شود.

حاجی بابایی افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت اقتدار نیروهای مسلح ارتش و سپاه، توانسته تا دوهزار کیلومتر فراتر از مرزها، امنیت کشور را در اختیار بگیرد و آمریکا از حمله های نظامی خودش هم مأیوس است. آمریکا در این سالها نمی توانست حمله نظامی کند و اگر هم می توانست و حمله می کرد، ضربات کشنده جمهوری اسلامی آنها را زمین گیر می کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، تحریم اقتصادی را توطئه امروز آمریکا برای واردآوردن فشار به جمهوری اسلامی دانست و گفت: انتخاب ترامپ بعنوان یک رئیس‌جمهور، که به ظاهر دیوانه است، برای عبور از خطوط قرمز و معاهده ها و موافقت نامه های بین المللی است؛ زیرا آمریکا در پایبندی به معاهدات با کشورها به بن‌بست رسیده است.

حاجی بابایی با بیان اینکه فرقی بین اوباما و ترامپ نیست، گفت: مأموریت اوباما نرم افزاری، مأموریت مذاکره، مإموریت امتیاز گرفتن، مأموریت تحریم و فشار و خلق داعش بود، که مقصدش تنها جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با اهلبیت بود و ترامپ آمده با تا عبور از خطوط قرمز و تهدید به از بین بردن معاهداتی همچون برجام، بر جمهوری اسلامی فشار بیاورد؛ اما جمهوری اسلامی با اقتدار در مقابل قدرت‌های استکباری ایستاده است و این اقتدار در منطقه و جهان زبانزد است.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به لبیک یکپارچه ملت به ندای رهبرانقلاب، افزود: کوچک‌ترین خطای آمریکا، آخرین خطای اوست و امروز شاهد بودیم که ملت ایران به ندای رهبرشان لبیک گفتند و زمانی که پیام مبارزه اعلام شد به صحنه آمدند و استکبار جهانی بداند نمی‌تواند امام زمان ما را باتوجه به بصیرت و آگاهی مردم خانه‌نشین کند.

حمیدرضا حاجی بابای، گلایه مندی مردم از مسؤولان به خاطر مشکلات موجود در کشور را یادآور شد و ادامه داد: زمانی‌که سخن از اقتدار جمهوری اسلامی مطرح می‌شود، رهبر و مردم مقتدرانه پای آرمان‌های انقلاب هستند و مشکلات موجود در کشور مربوط به برخی از خواص و مسؤولان است.

وی، با تأکید بر اینکه دولت، مجلس و قوه‌قضاییه باید پاسخگوی مشکلات موجود در کشور باشند، مطالبه اصلی رهبر معظم انقلاب و مردم را برخورد با فساد، توجه به معیشت واشتغال مردم بویژه جوانان  عنوان کرد.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، سرود ملی جمهوری اسلامی، گروه سرود دانش آموزی، قرائت قطعنامه راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ و اجرای برنامه های فرهنگی، از دیگر بخش های این مراسم باشکوه در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری  بود.

 

ارسال نظرات