مدیر روابط عمومی علوم‌پزشکی استان گفت: حضور مردم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۵۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر روابط عمومی علوم‌پزشکی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد:ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه جامعه بزرگ دانشگاهی باری دیگر با حضور پرشور و منسجم در راهپیمایی 22بهمن ضمن نمایش اقتدار و همبستگی خود به جهانیان پاسخی محکم و دندانشکن به یاوه گویی های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دادند.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهید پرور چهارمحال و بختیاری با حمایت همه جانبه از نظام، پیرویشان از ولایت و مقام معظم رهبری را اثبات کرده و همواره نشان داده اند که برای حفظ نظام و ارزش های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده اند.

درخشان بیان داشت: انقلاب اسلامی با مدد الهی دارای یک رهبری بی نظیر می‌باشد که تاکنون توانسته است در این امواج پرتلاطم که دشنان از هر ترفندی برای توقف و ضربه به اسلام و انقلاب استفاده می‌کنند، کشتی انقلاب را هدایت و رهبری نماید.

این مقام افزود: وظیفه همه بسیجیان و آحاد مردم به‎خصوص نسل جوان این است که همقدم و همراه  ولایت در تحقق اهداف انقلاب وطی نمودن این مسیر دشوار باشند و نه از رهبر انقلاب عقب ونه جلوتر حرکت نمایند. 

ارسال نظرات